Trond Trondsen Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Godt Nytt år Bildet er fjernet. Beskrivelse: Godt nytt fotoår, håper på masse gode bilder i 2012 Bildet er ifra Honningsvåg i Nordkapp Kommune Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Flott bilde av nyttårsfeiring Det eneste jeg ser som kunne vært en forbedring er kanskje å gå ut? Det ser ut som du står ved et vindu el.l. slik at det er refleksjoner på linsa, som gjør at bildet faller ned et hakk, men det er det eneste jeg kan se :-) Edit: etter å ha sett på det et par ganger, blir jeg mer og mer usikker på hva det kan være, men du ser sikkert det samme som meg på bildet? Godt Nyttår! Endret 1. januar 2012 av XanderZ waits for Diablo 3 Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Takk det samme.Ikke mye og utsette her. Ser ut som en perfekt eksponering. Ville kuttet vekk de fargeløse lysene på høyre side og litt av de på venstre side. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Det er et fint billede af Nytåret. Lenke til kommentar
Trond Trondsen Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Flott bilde av nyttårsfeiring :)Det eneste jeg ser som kunne vært en forbedring er kanskje å gå ut?Det ser ut som du står ved et vindu el.l. slik at det er refleksjoner på linsa,som gjør at bildet faller ned et hakk, men det er det eneste jeg kan se :-)Edit: etter å ha sett på det et par ganger, blir jeg mer og mer usikker på hva det kan være, men du ser sikkert det samme som meg på bildet?Godt Nyttår! Nei, står nok ikke inne her, men 150meter oppe på fjellet Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Ok oversiktsbilde med gode farger. Kutt oppe muligens...! 3'er! Lenke til kommentar
ridderZ Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Konturer av fjellet, 10-15 klare raketter, Hurtigruta til kai, fin speiling i et havnebasseng. Vet ikke hvor det er, men det gir en følelse og stemning av en liten nordnorsk plass. Fineste bildet jeg har sett av årets nyttårsfeiring. 1 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Flott bilde av nyttårsfeiring :)Det eneste jeg ser som kunne vært en forbedring er kanskje å gå ut?Det ser ut som du står ved et vindu el.l. slik at det er refleksjoner på linsa,som gjør at bildet faller ned et hakk, men det er det eneste jeg kan se :-)Edit: etter å ha sett på det et par ganger, blir jeg mer og mer usikker på hva det kan være, men du ser sikkert det samme som meg på bildet?Godt Nyttår! Nei, står nok ikke inne her, men 150meter oppe på fjellet Men, for pokker, det er jo selvfølgelig røyk fra tidligere raketter! Lenke til kommentar
Trond Trondsen Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Bildet er ifra Honningsvåg i Nordkapp Kommune 1 Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Godt nyttår til deg også Trond, bildet ditt i dag er fargerikt og fint med masse lys, hadde passet godt til temadagen, håper du slenger med siden. Mvh Håkon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg