Gå til innhold

Spill fra Steam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har muligheten til og spille offline selvfølgelig , Du kan starte steam i offline mode om nette er borte ,

 

Noen ganger er steam litt kranglete og kan være vanskelig og få i offline mode har jeg sett. Noen har problemer med det , selv har jeg aldri hatt det og har nærmere 100 spill på steam.

 

Merklig nok når du ber om og starte i offline mode så sier den " can not start offline mode, cannot connect to steam network" som ikke lager noe mening for du skal jo ikke "connecte" til noe uansett .

 

Men last ned steam, Log inn og kryss av for husk passord ( Viktig) , trekk ut nettkabelen og sjekk om du kommer inn. Du må alltids lagre passord på steam hvis ikke får du jo ikke logget inn når du ikke har nett. men dataen "vet" det er deg.

 

håper det hjalp ! Godt nytt år !

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så lenge du setter Steam i offline mode (steam, go offline) når du er online skal det gå fint. Men om du allerede er uten internett aner jeg ikke hvordan.

 

Så lenge jeg har krysset av for husk passord og log på steam automatisk når dataen skrur seg på kommer jeg inn uten og ha nett i utgangspunktet. Så jo du kan logge på uten og ha nett i det hele tatt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...