Il-Sung Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 - Lære meg å spille ukulele. - Lære meg å stå på snowboard. - Gjøre det bedre på skolen. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Det er ikke lett å si. Hvor mye veier du? Jeg veier omtrent 70 kg og vil si at jeg klarer å spise relativt mye hvis jeg vil. Jeg brukte omtrent 45 minutter på 8 cheeseburgere, men da jeg hadde kommet til den femte, tryglet jeg kollegaene mine om å avlaste meg for en burger eller to. Ingen gjorde dette. Jeg husker enda godt hvordan det føltes. Jeg var redd jeg skulle spy. Da virker det som om oddsene mine er dårlige. Er jente og veier rundt 60 kg. Vil tro det er lettere å stappe alle burgerne i seg før man begynner å merke metthetsfølelsen. Den siste burgeren må jo ha vært tortur. Ja, det var det. Det var vondt å gå ut av pauserommet og begynne å jobbe igjen etterpå, også fordi jeg visste at jeg hadde 8 timer igjen av dagen. Heldigvis er kollegaene mine greie og lot meg ta en ekstra lang pause mens de tok min del av arbeidet. Det er ikke lett å stappe i seg burgerne fort. Man kan fint spise to-tre burgere uten å føle seg så veldig mett, men på den fjerde eller femte kjenner man at det begynner å bli fullt. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Mine er som følger: -Spise god mat. -Drikke godt øl. -Slappe litt av. -Kose meg med noen turer i skog og mark. -Ta litt bilder når jeg vil. -Skrive minst ett innlegg på Internett. -Kjøpe meg litt sykkelstæsj. -Sykle når det passer meg. Har allerede begynt bra,lå bare på sofaen og så på TDS og hoppuka i formiddag. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg synes faktisk at at den siste burgeren, var en av de bedre. Den 6-7 var vell de værste. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Få 5 i alle avgangsfaga på skulen. Ellers, cruise through this year as well. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 - Få tilbake karakterene jeg hadde 1 VGS. (Mange 5'ere jeg vil ha tilbake) - Ta treningen mer seriøst, gi hardere innsats, få fremgang, og spise sunt. Lenke til kommentar
AmundK Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 -Se The Hobbit. Slenger meg på denne! Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Tidligere i denne tråden stilte jeg meg kritisk til nyttårsforsetter men jeg har vært arbeidsledig i noen år og det vil jeg gjøre noe med i 2012 og derfor har jeg satt meg 3 mål for 2012 og jeg skal nå minst et av de. Det er følgende: 1. Begynne på en skole for å ta utdannelse. 2. Begynne å jobbe for å tjene penger og betale skatt. 3. Engasjere meg politisk og samfunnsmessig for å bli mer tydelig og jobbe for å gjøre det lettere for de svakeste. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Fornye og pusse opp låven samt maskinhallen. 2 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Slå rekorden min i antall cheeseburgere spist på rad Hvor mange har du klart? Jeg kjøpte meg 8 cheeseburgere som jeg spiste i pausen på jobb i sommer da jeg hadde 13-timers arbeidsdag. Det var vanskelig å stå oppreist etterpå. Haha minner meg om min ungdom når jeg jobbet på Mcdonalds. Kom ofte folk å kjøpte sånn 10-11 cheesburgere, eller sånn 2-3++ menyer med drikke og fries. Først trodde jeg at de bare kjøpte til familien sin og sånt, så ser du de etterpå når de sitter der å sluker alt. Endret 3. januar 2012 av Carlgutt Lenke til kommentar
vZ Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) . Endret 12. januar 2012 av vZ Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Er ikke så rart når de har verdens beste burgere, de er faktisk helt fantastiske. Når jeg kjøper kun chees går det lett 10-12. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Er ikke sånn kjempe fan av alle de forskjellige de har, men Big Mac er i vertfall helt suveren. Fy faen den sausen ....agghh Lenke til kommentar
Gjest Bruker-189621 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) . Endret 31. oktober 2016 av Bruker-189621 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå