Gå til innhold

Nyttårsforsetter!

AmundK

Anbefalte innlegg

Hei og godt nyttår alle sammen!

Tenkte vi kunne ta en liten runde på nyttårsforsetter?

Skriv i vei!

For min del er det et ganske kjedelig forsett, men jeg trenger det. Jeg må legge meg tidligere og stå opp tidligere. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok av de som finner på noe klokken 00:00, og slike forsetter vet man vel at kun varer i en måneds tid. Jeg tror det er sunt å vurdere det man skal gjennomføre en stund i forveien, samt at man har realistiske mål, uansett hva man skal gjennom med.

For min del skal jeg jobbe mye mer med min hjemmebaserte forretning, slik at jeg kan leve av den på fulltid til neste år. Jeg gleder meg til å hjelpe mange mennesker i år, det skal bli fantastisk.

Lenke til kommentar

-Se The Hobbit.

-Ha det artig i 2012.

-Ikke farge håret blondt.

-Høre på god musikk.

-Lese Ringenes Herre, Harry Potter og Tatt Av Vinden igjen. Flere ganger.

-Se Les Misérables gjentatte ganger.

-Ikke skifte navnet mitt.

-Bruke mesteparten av pengene mine på bøker, film og musikk.

-Ha Alias- og Kortskallekvelder med venner når jeg egentlig burde lese.

Det skal bli hardt.

Endret av _Hedvig
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er nok av de som finner på noe klokken 00:00, og slike forsetter vet man vel at kun varer i en måneds tid. Jeg tror det er sunt å vurdere det man skal gjennomføre en stund i forveien, samt at man har realistiske mål, uansett hva man skal gjennom med.

For min del skal jeg jobbe mye mer med min hjemmebaserte forretning, slik at jeg kan leve av den på fulltid til neste år. Jeg gleder meg til å hjelpe mange mennesker i år, det skal bli fantastisk.

Det du burde ha slutte med er å skryte for det liker du.

Lenke til kommentar

Slå rekorden min i antall cheeseburgere spist på rad :innocent:

Hvor mange har du klart? Jeg kjøpte meg 8 cheeseburgere som jeg spiste i pausen på jobb i sommer da jeg hadde 13-timers arbeidsdag. Det var vanskelig å stå oppreist etterpå.

Rekorden er for lav til å oppgis her. Mitt nye nyttårsforsett er å slå 8 cheeseburgere. Tror du jeg klarer det ? :hmm:

Lenke til kommentar

Hvor mange har du klart? Jeg kjøpte meg 8 cheeseburgere som jeg spiste i pausen på jobb i sommer da jeg hadde 13-timers arbeidsdag. Det var vanskelig å stå oppreist etterpå.

Rekorden er for lav til å oppgis her. Mitt nye nyttårsforsett er å slå 8 cheeseburgere. Tror du jeg klarer det ? :hmm:

9 her.

Lenke til kommentar

9 her.

You... Must... Die...

Lenke til kommentar

Det er ikke lett å si. Hvor mye veier du? Jeg veier omtrent 70 kg og vil si at jeg klarer å spise relativt mye hvis jeg vil. Jeg brukte omtrent 45 minutter på 8 cheeseburgere, men da jeg hadde kommet til den femte, tryglet jeg kollegaene mine om å avlaste meg for en burger eller to. Ingen gjorde dette. Jeg husker enda godt hvordan det føltes. Jeg var redd jeg skulle spy.

Lenke til kommentar

Det er ikke lett å si. Hvor mye veier du? Jeg veier omtrent 70 kg og vil si at jeg klarer å spise relativt mye hvis jeg vil. Jeg brukte omtrent 45 minutter på 8 cheeseburgere, men da jeg hadde kommet til den femte, tryglet jeg kollegaene mine om å avlaste meg for en burger eller to. Ingen gjorde dette. Jeg husker enda godt hvordan det føltes. Jeg var redd jeg skulle spy.

Da virker det som om oddsene mine er dårlige. Er jente og veier rundt 60 kg. Vil tro det er lettere å stappe alle burgerne i seg før man begynner å merke metthetsfølelsen. Den siste burgeren må jo ha vært tortur.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...