Niklasp Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Vi har samlet krem-applikasjonene i én liste. Disse iPhone-appene var best i 2011 Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 ikke infinity balde en og to? Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Den listen stemmer nok bra. Den appen jeg digget mest i 2011 var Spotify. Procon digget jeg også (kontroll av BF3 serveren din), og Flashlight. Ellers har jeg stort sett brukt de innebygde appene. Lenke til kommentar
Sigrs Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Savner infinity blade 1 og 2 på denne lista? Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg forstod ikke helt oppstyret Infinity Blade (har bare prøvd det første). Det er griselekker grafikk, men selve spillet er helt fritt for historie og gjentar seg så mye at man nærmest må ha autistiske trekk for å like det. Er det noe jeg ikke har forstått ved spillet? Når så mange liker det, så tenker jeg at kanskje jeg gjorde noe feil når jeg prøvde det. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Infinity Blade var vel egentlig mer ment som en grafikkdemonstrasjon fra Epic for å vise hva A4- og A5 brikkene fra Apple var gode for, enn å være et selvstendig og historierikt spill. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Det var det jeg fikk inntrykk av når jeg prøvde spillet også. Teknisk veldig imponerende, men som et spill var det kjipe saker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg