Chillin123 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Gutt 16 trenger råd! Hvordan ville dere gått fremfor å ta kontakt med jenter? (er ganske sjenert av meg) Hvordan starte en samtale på best mulig måte for å unngå "awkward silence" Lenke til kommentar
mwy Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Gutt 16 trenger råd! Hvordan ville dere gått fremfor å ta kontakt med jenter? (er ganske sjenert av meg) Hvordan starte en samtale på best mulig måte for å unngå "awkward silence" Her finnes det to svar som sikkert kommer frem etter tur. Det ene vil jeg kalle det politisk korrekte svaret og det andre , det pessimistiske. Først kan du prøve å være deg selv, og virker ikke det kan du sjenke henne full. Endret 1. januar 2012 av michaelhe 3 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 ^Hvordan skal han sjenke henne full i skoletiden? Du bør ha en samtalestarter eller noe å snakke om, f.eks.: skoleting, musikk etc. Deretter kan du holde på samme temaet helt til du ikke har noe igjen, også bytter du tema. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Takker, føler at det begynner å "Haste" med å få seg dame snart av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Takker, føler at det begynner å "Haste" med å få seg dame snart av en eller annen grunn. Det haster ikke - med mindre du kjører konkurranse med kompisene dine og ikke tør å tape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå