D2001 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hei!! Jeg skal handle noen varer fra Komplett Data (møllergt. i Oslo). For en stund siden sto det Butikkpris på en kolonne og ved siden av den Webpris Nå har de altså endre Butikkpris > Listepris. Spørsmålet mitt er da: Gjelder web-prisene når jeg skal handle hos Komplett Data eller må jeg betale det som står under listepris-kolonnen?? TAKK! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Du betaler WEBPRIS ikke liste pris. Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hei, Vet ikke om komplett.no og komplett-butikkene har noe med hverandre å gjøre lenger (de er i alle fall delt på eirersiden).. Webpris får du når du handler på webben Mulig listeprisen er prisene du får hvis du går til komplett-butikkene, men det er jeg ikke så sikker på. Henning Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Tror komplett solgte deler av butikkene sine til sine ansatte, og de ansatte bestemmte for å endre navn på butikkene osv, osv... så litt usikker på om butikkene fortsatt har noe med dem å gjøre... Men det du kan gjøre er å gå inn på Digital impuls sin side, og se hva de har, og gå til butikken dems som ligger 50meter unna komplett sine butikken og kjøpe der... Ingen kø, like/bedre priser og større utvalg (enn eks-komplett butikkene) Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Tror komplett solgte deler av butikkene sine til sine ansatte, og de ansatte bestemmte for å endre navn på butikkene osv, osv... så litt usikker på om butikkene fortsatt har noe med dem å gjøre... Men det du kan gjøre er å gå inn på Digital impuls sin side, og se hva de har, og gå til butikken dems som ligger 50meter unna komplett sine butikken og kjøpe der... Ingen kø, like/bedre priser og større utvalg (enn eks-komplett butikkene) Tusen takk!!! Det skal jeg gjøre =) Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Du betaler WEBPRIS ikke liste pris. Betaler listepris ja.. Stod butikkpris før, men det er fordi komplett.no begynner å skille seg fra butikkene. Derfor setter komplett.no opp en listepris som sammenligning mot webpris. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Tror komplett solgte deler av butikkene sine til sine ansatte, og de ansatte bestemmte for å endre navn på butikkene osv, osv... så litt usikker på om butikkene fortsatt har noe med dem å gjøre... Men det du kan gjøre er å gå inn på Digital impuls sin side, og se hva de har, og gå til butikken dems som ligger 50meter unna komplett sine butikken og kjøpe der... Ingen kø, like/bedre priser og større utvalg (enn eks-komplett butikkene) Tusen takk!!! Det skal jeg gjøre =) Dette er bra! spre budskapet om digital impuls som ligger 50 meter fra komplett i møllergata i oslo. Samme/billigere priser, og mye bedre service. De importerer også fra norkom, så de har nesten helt likt utvalg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå