Gå til innhold

Komplett.no's priser: Hvilken gjelder i vanlig butikk?

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg skal handle noen varer fra Komplett Data (møllergt. i Oslo).

For en stund siden sto det Butikkpris på en kolonne og ved siden av den Webpris

Nå har de altså endre Butikkpris > Listepris.

Spørsmålet mitt er da:

Gjelder web-prisene når jeg skal handle hos Komplett Data eller må jeg betale det som står under listepris-kolonnen??

TAKK!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Vet ikke om komplett.no og komplett-butikkene har noe med hverandre å gjøre lenger (de er i alle fall delt på eirersiden).. Webpris får du når du handler på webben :yes:

Mulig listeprisen er prisene du får hvis du går til komplett-butikkene, men det er jeg ikke så sikker på.

Henning

Lenke til kommentar

Tror komplett solgte deler av butikkene sine til sine ansatte, og de ansatte bestemmte for å endre navn på butikkene osv, osv... så litt usikker på om butikkene fortsatt har noe med dem å gjøre...

Men det du kan gjøre er å gå inn på Digital impuls sin side, og se hva de har, og gå til butikken dems som ligger 50meter unna komplett sine butikken og kjøpe der... Ingen kø, like/bedre priser og større utvalg (enn eks-komplett butikkene)

Lenke til kommentar
Tror komplett solgte deler av butikkene sine til sine ansatte, og de ansatte bestemmte for å endre navn på butikkene osv, osv... så litt usikker på om butikkene fortsatt har noe med dem å gjøre...

Men det du kan gjøre er å gå inn på Digital impuls sin side, og se hva de har, og gå til butikken dems som ligger 50meter unna komplett sine butikken og kjøpe der... Ingen kø, like/bedre priser og større utvalg (enn eks-komplett butikkene)

:p:p:p Tusen takk!!! Det skal jeg gjøre =)

Lenke til kommentar

:p:p:p Tusen takk!!! Det skal jeg gjøre =)

Dette er bra! spre budskapet om digital impuls som ligger 50 meter fra komplett i møllergata i oslo.

Samme/billigere priser, og mye bedre service.

De importerer også fra norkom, så de har nesten helt likt utvalg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...