Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Gutt 15 (bryst smerter)


komigjenn

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 15 (15 for noen dager siden) også noen ganger begynner det og stikke i brystet (vet ikke hvordan jeg skal forklare det)

 

Det skjer som regel når jeg har lagt meg i senga, eller spiller fotball.. har hatt kanskje siden jeg var 9-10 år som jeg kan huske....

 

Har hørt at hjertet vokser ( det pleier og stikke på HJERTE SIDEN) men har også en liten tanke om at det kan være stress.. eller når jeg legger meg så får jeg angst

(har vell egentlig sliti litt med det)

 

har egentlig aldri vert noe bekymret for det siden jeg har hatt det siden jeg var så liten.

 

Ps moren min døde av kreft når jeg var 4.. men jeg har aldri tenkt at det kan være noe som det jeg har?

 

 

Takk for svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det er som en sterk stikkende følelse så er dette veldig vanlig, og etter hva som har kommet frem på forumet her tidligere, så kommer det av friksjon mellom lungen og innsiden av brystkassa som kan oppstå innimellom.

Kan vell egentlig si at det er en sterk stikkende følelse, jeg pleier og slå meg selv på brystet ( O.o )

 

for at jeg skal føle meg bedre

Lenke til kommentar

Hei, jeg er en gutt på 15 (15 for noen dager siden) også noen ganger begynner det og stikke i brystet (vet ikke hvordan jeg skal forklare det)

 

Det skjer som regel når jeg har lagt meg i senga, eller spiller fotball.. har hatt kanskje siden jeg var 9-10 år som jeg kan huske....

 

Har hørt at hjertet vokser ( det pleier og stikke på HJERTE SIDEN) men har også en liten tanke om at det kan være stress.. eller når jeg legger meg så får jeg angst

(har vell egentlig sliti litt med det)

 

har egentlig aldri vert noe bekymret for det siden jeg har hatt det siden jeg var så liten.

 

Ps moren min døde av kreft når jeg var 4.. men jeg har aldri tenkt at det kan være noe som det jeg har?

 

 

Takk for svar ;)

 

Sikkert ingenting, men du kan jo nevne det neste gang du går til lege. Så kan han lytte litt på deg, og kanskje ta en EKG.

Du er nesten for ung til å ha hjerteproblemer, det må i så fall være noe medfødt.

Lenke til kommentar

Om det er som en sterk stikkende følelse så er dette veldig vanlig, og etter hva som har kommet frem på forumet her tidligere, så kommer det av friksjon mellom lungen og innsiden av brystkassa som kan oppstå innimellom.

Lunge greiene får jeg en gang i blandt, da hjelper det å puste helt ut og helt inn igjen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Om det er som en sterk stikkende følelse så er dette veldig vanlig, og etter hva som har kommet frem på forumet her tidligere, så kommer det av friksjon mellom lungen og innsiden av brystkassa som kan oppstå innimellom.

Kan vell egentlig si at det er en sterk stikkende følelse, jeg pleier og slå meg selv på brystet ( O.o )

 

for at jeg skal føle meg bedre

samme her ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...