komigjenn Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 jeg tenkte på en ting... når man skal vaske penisen da må man dra vekk skinnet over penis hodet, kan strengen ryke da? også en ting til. har mann bare en streng på penisen? eller har man (2) en på hver side? siden jeg så at jeg bare hadde en men jeg vet ikke om det er normalt og ha 2? har hørt at det skal mye til for at den skal ryke og hvis den ryker så begynner det og blø noe JÆVLI... Gutt 15 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Du har bare 1. Hos noen mennesker sliter de med trang forhud på penis, dette er helt normalt. Den vil ikke ryke om du drar forhuden på penisen ned. Du kan kjenne at du har trang forhud om du sliter med å dra forhuden ned slik at strengen synes. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 For Kjell Inges skyld ikke vask med stålull og batterisyre 1 Lenke til kommentar
komigjenn Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 For Kjell Inges skyld ikke vask med stålull og batterisyre TAKK FOR RÅDET... tror ikke at jeg hadde overlevd uten... For Kjell Inges skyld ikke vask med stålull og batterisyre TAKK FOR RÅDET... tror ikke at jeg hadde overlevd uten... 1 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 For Kjell Inges skyld ikke vask med stålull og batterisyre Lenke til kommentar
Holyashell Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 At strengen ryker er ikke noe du behøver å bekymre deg for. Den er laget for å tåle såpass. Det er ikke farlig å dra forhuden tilbake for å finne ut hvor grensene går - dersom det er ubehagelig er det fornuftig å stoppe, men høyst sannsynlig vil det ikke være ubehagelig. Strengen er en venn! Det normale er å ha én streng, på undersiden av penishodet. Lenke til kommentar
Kosewilzon Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 I am 21 and what is this? 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Nei strengen ryker ikke med mindre dama di skal prøve. Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Vasker med Lano for liten og Lano for STOR!!! 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Vasker med ASAN intimsåpe. Lenke til kommentar
-forbruker- Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 For Kjell Inges skyld ikke vask med stålull og batterisyre Hvem er Kjell Inge? 1 Lenke til kommentar
basen Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 eg vaske som faen!!!!!<3 GUTTABOIS Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Dra opp forhuden mens du står i dusjen. Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Vasker med ASAN intimsåpe. Ja, den er helt suveren. Men pass på at du kjøper Asan Mann, den som er ment for kvinner er mer tyntflytende og ikke så godt egnet til "utvendig" bruk. 1 Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 jeg tenkte på en ting... når man skal vaske penisen da må man dra vekk skinnet over penis hodet, kan strengen ryke da? også en ting til. har mann bare en streng på penisen? eller har man (2) en på hver side? siden jeg så at jeg bare hadde en men jeg vet ikke om det er normalt og ha 2? har hørt at det skal mye til for at den skal ryke og hvis den ryker så begynner det og blø noe JÆVLI... Gutt 15 Strengen på penis ryker ikke ved normal vask, det skal atskillig mer til. Det er bare én streng og den sitter på indersiden av hodet (glansen) der den forbinder glansen med forhuden. Du har rett i at det blør kraftig om strengen ryker, men det skjer sjelden. 1 Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Vasker med ASAN intimsåpe. Ja, den er helt suveren. Men pass på at du kjøper Asan Mann, den som er ment for kvinner er mer tyntflytende og ikke så godt egnet til "utvendig" bruk. Den er ment for innover, så den fungerer bare i rompa... Du må ha jentetypen til rompa, og mannetypen til tissen. Trenger ikke vaske alt for ofte da, støsvuging er like bra, og ganske digg også Lenke til kommentar
-forbruker- Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Nei strengen ryker ikke med mindre dama di skal prøve. Hva er det dama skal prøve? Det er et faktum at få 15 år gamle gutter er kommet i gang med sexlivet sitt, utenom å være på eksperimentstadiet. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Vasker med ASAN intimsåpe. Gjør jeg også. Funker bra det Endret 27. januar 2012 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg