Panama Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Jeg har photoshop cs5 (kjøpt i fjor sommer). Hvorfor får jeg ikke åpnet rawfiler fra canon 550d? Could not complete your request because the file appears to be from a camera model which is not supported by the installed version of Camera Raw. Please visit the Camera Raw help documentation for additional information. Endret 9. januar 2012 av Panama Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Oppdater PS til nyeste versjon, og det vil fungere. 3 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 kameraet er nok nyere enn versjonen av PS som du sitter på. du skal kunen oppdatere den utgaven av PS du sitter med på denne siden. Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Som trondster og ilpostino waits for Alice skriver må du få tak i siste versjon av ACR (som er modulen i PS som leser RAW). I hjelpmenyen i PS er det et "Updates" menyvalg. Det gir automatisk oppdatering til siste versjon. Endret 8. januar 2012 av seriksen Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Yupp, oppdater Camera Raw til nyeste versjon og problemet er løst. Du kan også laste ned fra Adobe sine sider. Lenke til kommentar
Panama Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Takk ja, jeg fikk det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå