Gå til innhold

Sannheten om Nord Korea?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter 7 sider og ca 150 innlegg så bør vi ha nærmet oss sannheten om Nord-Korea og derfor så lurte jeg på om de som eventuelt har lest gjennom kunne trekke noen konklusjoner for å komme litt videre. Også om noen kan bevise noen av påstandene som har kommet frem om konsentrasjonsleir og baktankene til hvorfor akkurat Nord-Korea er slik som det er i dag og hvordan det til slutt ender opp.

 

Igjen så trekker jeg konklusjonene mine om at Nord-Korea til slutt vil ende opp med å bli et godt land til tross for elendigheten i landet.

 

Hva er planene til Nord-Korea?

Jeg trekker enda en koklusjon om at det er et land som har som mål å ta over verden. Jeg er sikker på at Nord-Korea sammen med Kina vil prege verdens-samfunnet innen 10-20 år.

 

Jeg mener at det er en grunn til at Nord-Korea er slik som det er i dag og det er ikke for moro skyld at det er slik. Det er baktanker med det hele.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Man kan vel trygt konkludere med, at med det sittende regimet vil befolkningen i Nord-Korea fortsatt lide under undertrykking og nød. Det er altså ikke et levedyktig regime. Spørsmålet er ikke om regimet kommer til å falle men når.

Lenke til kommentar

Etter 7 sider og ca 150 innlegg så bør vi ha nærmet oss sannheten om Nord-Korea og derfor så lurte jeg på om de som eventuelt har lest gjennom kunne trekke noen konklusjoner for å komme litt videre. Også om noen kan bevise noen av påstandene som har kommet frem om konsentrasjonsleir og baktankene til hvorfor akkurat Nord-Korea er slik som det er i dag og hvordan det til slutt ender opp.

 

Igjen så trekker jeg konklusjonene mine om at Nord-Korea til slutt vil ende opp med å bli et godt land til tross for elendigheten i landet.

 

Hva er planene til Nord-Korea?

Jeg trekker enda en koklusjon om at det er et land som har som mål å ta over verden. Jeg er sikker på at Nord-Korea sammen med Kina vil prege verdens-samfunnet innen 10-20 år.

 

Jeg mener at det er en grunn til at Nord-Korea er slik som det er i dag og det er ikke for moro skyld at det er slik. Det er baktanker med det hele.

 

 

Konklusjonen er at du bør lese deg opp om emnet. Hele denne tråden er latterlig.

 

Det er som å diskutere om Holocaust virkelig skjedde. Nord-Korea er og bli et land hvor befolkningen lider pga en klin gærn regjering.

Lenke til kommentar

Man kan vel trygt konkludere med, at med det sittende regimet vil befolkningen i Nord-Korea Norge fortsatt lide under undertrykking og nød. Det er altså ikke et levedyktig regime. Spørsmålet er ikke om regimet kommer til å falle men når.

Fixet denne for deg.

Lenke til kommentar

Konklusjonen er at du bør lese deg opp om emnet. Hele denne tråden er latterlig.

 

Det er som å diskutere om Holocaust virkelig skjedde. Nord-Korea er og bli et land hvor befolkningen lider pga en klin gærn regjering.

En konklusjon til er at du bør vite hva du snakker om

Lenke til kommentar

Etter 7 sider og ca 150 innlegg så bør vi ha nærmet oss sannheten om Nord-Korea og derfor så lurte jeg på om de som eventuelt har lest gjennom kunne trekke noen konklusjoner for å komme litt videre.

 

Konklusjon: Du er klin hakkende sprø (eller et troll) :wow:

 

Men det er lov å være gal. Vi har tross alt ytringsfrihet her i motsetning til Nord-Korea.

Endret av coyoteulf
Lenke til kommentar

Konklusjonen er at du bør lese deg opp om emnet. Hele denne tråden er latterlig.

 

Det er som å diskutere om Holocaust virkelig skjedde. Nord-Korea er og bli et land hvor befolkningen lider pga en klin gærn regjering.

En konklusjon til er at du bør vite hva du snakker om

 

Det er så mye videomateriale om hvordan ting fungerer i Nord-Korea at jeg har problemer med å forstå hvorfor noe av det skulle vært forfalsket.

Min konklusjon blir da som jeg skrev i forrige post.

Lenke til kommentar

Etter 7 sider og ca 150 innlegg så bør vi ha nærmet oss sannheten om Nord-Korea og derfor så lurte jeg på om de som eventuelt har lest gjennom kunne trekke noen konklusjoner for å komme litt videre.

 

Konklusjon: Du er klin hakkende sprø (eller et troll) :wow:

 

Men det er lov å være gal. Vi har tross alt ytringsfrihet her i motsetning til Nord-Korea.

Det er bra vi har det men selv om vi har ytringsfrihet så er det bare de færreste som får høre mine meninger om jeg ikke ender opp med å komme i avisen eller på dagsnytt. Så ytringsfriheten er som regel null verdt så jeg ville ha vært likegyldig om vi også ikke hadde hatt noen ytringsfrihet og dersom folk bruker ytringsfriheten sin og kommer ut i media slik at det blir kjent så vil det i de aller fleste tilfeller føre til provokasjoner og dermed stooore konvsekvenser. Det er få som tørr å bruke ytringsfriheten sin selv om vi har det så det kunne like så greit være forbudt for å beskytte folk.

Lenke til kommentar

Det er bra vi har det men selv om vi har ytringsfrihet så er det bare de færreste som får høre mine meninger om jeg ikke ender opp med å komme i avisen eller på dagsnytt. Så ytringsfriheten er som regel null verdt så jeg ville ha vært likegyldig om vi også ikke hadde hatt noen ytringsfrihet og dersom folk bruker ytringsfriheten sin og kommer ut i media slik at det blir kjent så vil det i de aller fleste tilfeller føre til provokasjoner og dermed stooore konvsekvenser. Det er få som tørr å bruke ytringsfriheten sin selv om vi har det så det kunne like så greit være forbudt for å beskytte folk.

 

Det var da ikke så lenge kanskje Nord-Koreas eneste forsvarer i Norge ved siden av deg (hvis det ikke var deg) var på TV og ble intervjuet i flere aviser.

 

Å være fan av Nord-Korea er så langt ut på siden av hva som er normalt at jeg ser ikke bort fra at du kunne fått spalteplass som en ren kuriositet.

 

Men det er klart at det får konsekvenser å gå ut offentlig med vrangforestillinger. Det viser jo at man ikke er helt på nett.

Lenke til kommentar

Etter 7 sider og ca 150 innlegg så bør vi ha nærmet oss sannheten om Nord-Korea og derfor så lurte jeg på om de som eventuelt har lest gjennom kunne trekke noen konklusjoner for å komme litt videre.

 

Konklusjon: Du er klin hakkende sprø (eller et troll) :wow:

 

Men det er lov å være gal. Vi har tross alt ytringsfrihet her i motsetning til Nord-Korea.

Det er bra vi har det men selv om vi har ytringsfrihet så er det bare de færreste som får høre mine meninger om jeg ikke ender opp med å komme i avisen eller på dagsnytt. Så ytringsfriheten er som regel null verdt så jeg ville ha vært likegyldig om vi også ikke hadde hatt noen ytringsfrihet og dersom folk bruker ytringsfriheten sin og kommer ut i media slik at det blir kjent så vil det i de aller fleste tilfeller føre til provokasjoner og dermed stooore konvsekvenser. Det er få som tørr å bruke ytringsfriheten sin selv om vi har det så det kunne like så greit være forbudt for å beskytte folk.

Selv om vi har ytringsfrihet i Norge, har du ikke noe krav til å bli hørt. Du må uansett forvente reaksjoner, uansett hva du måtte si. Du må tåle å få kritikk, for det er ikke bare du som har ytringfrihet, men også dine motstandere.

Vet ikke ikke helt hva du mener med "store konsekvenser" dog. Du kan hvertfall slappe helt av, vi sender ikke deg og din familie i konsentrasjonsleirer, hvor du er nødt til å spise rotter for å ha en sjans til å fortsette din eksistens.

Syns det er litt artig at du sutrer over ytringsfriheten i Norge mens du snakker om hvor fint det er i Nord-Korea, hvor det ikke eksisterer noe ytringsfrihet i det hele tatt.

Noen overhører at du syns brødet i dagens lille matrasjon var litt tørt, rett til konsentrasjoneir med deg og din familie.

 

Selv om vi har venstrevridd presse, håpløse politikere og mye håpløs politikk, er det rimelig usaklig å trekke paralleller til Nord-Korea, uansett hvilke deler av det norske samfunnet vi diskuterer.

 

 

 

Lenke til kommentar
Hmm. Vet du av kompetente politikere?

Husk at sånne folk finner du stort sett bare alle andre plasser enn i Norge. Hjernevasking foregår også stort sett alle andre plasser enn i Norge (men helst bare i land med sosialistiske regimer!).

 

hehehe, du er morsom. Det er helt åpenbart at det ikke bare er Norge som sliter med inkompetente politikere. "Hjernevasking", hva babler du om? Vet du egentlig betydningen av ordet?

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...