Karina Hulesangerhule Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 hei og godt nytt år. Sykt sært, men jeg lurer på om det er noen i Tønsberg-området som kunne bestilt en bok for meg på nettet? Jeg har ikke mulighet til det og de har den ikke på biblioteket. Mener da selvfølgelig å bestille til seg selv og senere møte meg for å gi meg boken. Pengene skal du selvsagt få. Den koster 89 kr + frakt på 39. altså 128 kroner. Hvis noen kunne vært en engel og gjort det, da er jeg evig takknemlig!!! 1 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg kan nok ikke hjelpe deg med bestilling og levering av boka, da jeg ikke er i Tbg (eller omegn) akkurat nå. Men har du søkt på Vestfold Samsøk? Det er jo mulig de har boka et annet sted i fylket, så de dermed kan sende den over til Tbg&Nøtterøy Bibliotek. Jeg mener også at det skal være mulig å dra på biblioteket og spørre om de kan ta inn boka fra et bibliotek utenfor fylket. 1 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Hei Skal se om jeg får gjort det, takk!! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Kan godt fikse det for deg. Send meg en pm hvis det er interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå