picatta Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Grains of Sand by jonasbg, on Flickr Dagens bilde er ifra en av de peneste strendene på Gran Canaria på sørsiden av øya; Las Burras. Selv om den peneste og største strande muligens er El Oasis, er det her så mange turister at det er vanskelig å få være i fred. Ironisk nok befinner øyas nudistrand seg på den stranden hvor det er mest trafikk av folk . Har noen bilder av den stranden også som jeg skal jobbe med seinere… Det er en koselig café på Las Burras, anbefaler alle som drar nedover her å prøve seg på iskaffen dem selger her… Namm! edit: siden det er lørdag, strekker tiden litt lenger, så i legger jeg ut ett bonus bildet i tillegg ッ Det er en stund siden jeg tok dette bildet, men har lagt til tekst og diverse småfiks på det. The fire extinguisher in red by jonasbg, on Flickr Endret 28. januar 2012 av picatta 3 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Det er en koselig café på Las Burras, anbefaler alle som drar nedover her å prøve seg på iskaffen dem selger her… Namm! Ja, var der - anbefales... Lenke til kommentar
picatta Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Det er en koselig café på Las Burras, anbefaler alle som drar nedover her å prøve seg på iskaffen dem selger her… Namm! Ja, var der - anbefales... Hehe, ligger på Playa del Ingles den der ja, stranden er ca 2km sør for der bildet mitt ble tatt, Playa del Burras… Var importert en god del blondiner ifra skandinavia på den restauranten der Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Frozen ping-pong table by josteinsen, on Flickr 2 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Mer øving/leking med lys: Pentacon auto 50mm f/1.8 SMC Pentax-A 50mm f/1.7 2 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Endret 28. januar 2012 av egilh 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg pok Skrevet 28. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 28. januar 2012 Debuterer på Akam med en januarmorgen på Tbanen: IMG_3110 by pederkl, on Flickr 17mm, iso 200, f2.8, 0.5 sek. Tatt med Canon 60D, Canon 17-55mm f2.8 IS USM. 15 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Debuterer på Akam med en januarmorgen på Tbanen: Flott debut - me like. 1 Lenke til kommentar
tech8 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Prøvde meg på selvportrett men skjønner ikke hva jeg gjør feil. Reflected personality by tech8 nor, on Flickr 4 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Prøvde meg på selvportrett men skjønner ikke hva jeg gjør feil. Er svaret nonaC? Det er tydeligvis ikke supmylO, nociN, cinosanaP, xatneP, eller ynoS ... Lenke til kommentar
picatta Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Debuterer på Akam med en januarmorgen på Tbanen: 17mm, iso 200, f2.8, 0.5 sek. Tatt med Canon 60D, Canon 17-55mm f2.8 IS USM. Fin første post på akam det her ッ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Fin første post på akam det her ッ Jo mer jeg ser på bildet, jo mer liker jeg det. Det enesete som irriterer meg er 40 skiltet som stikker opp over trikken. Som purist, er selvsagt løsningen en vinkelsliper, og ikke kloning i PS 3 Lenke til kommentar
Tvetefoto Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Debuterer på Akam med en januarmorgen på Tbanen: IMG_3110 by pederkl, on Flickr 17mm, iso 200, f2.8, 0.5 sek. Tatt med Canon 60D, Canon 17-55mm f2.8 IS USM. Likte det her :-) Spennende å se flere fra deg :-) Lenke til kommentar
pok Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jo mer jeg ser på bildet, jo mer liker jeg det. Det enesete som irriterer meg er 40 skiltet som stikker opp over trikken. Som purist, er selvsagt løsningen en vinkelsliper, og ikke kloning i PS Takk. Jeg er usikker selv på om jeg liker det skiltet eller ikke. Jeg gikk for teknikken "ingen postprosessering", siden jeg er enda mer amatør i Aperture enn med kameraet, og Photoshop har jeg ikke engang Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) Takk. Jeg er usikker selv på om jeg liker det skiltet eller ikke. Jeg gikk for teknikken "ingen postprosessering", siden jeg er enda mer amatør i Aperture enn med kameraet, og Photoshop har jeg ikke engang En holdning jeg har stor respekt over. Når vi er på Akamtur, så kommer ofte kommentaren "Nå skulle jeg hatt en motorsag/vinkesliper/? i fotobagen". Med andre ord det er som oftest noe i veien, og vi vil heller fjerne det fysisk enn å fikse det i ettertid Men så holder vi ikke på med motefoto heller, da ... Endret 28. januar 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
picatta Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jo mer jeg ser på bildet, jo mer liker jeg det. Det enesete som irriterer meg er 40 skiltet som stikker opp over trikken. Som purist, er selvsagt løsningen en vinkelsliper, og ikke kloning i PS Takk. Jeg er usikker selv på om jeg liker det skiltet eller ikke. Jeg gikk for teknikken "ingen postprosessering", siden jeg er enda mer amatør i Aperture enn med kameraet, og Photoshop har jeg ikke engang Var akkurat slik jeg også starta. Tok bilder i svart/hvitt JPEG ut ifra kameraet. Visste ikke hva post-prosessering var engang… For en vanlig fotograf trenger en ikke Photoshop om en har Aperture… Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Ikke et kjempespennende, nytenkende og grensesprengende bilde, men har blitt far og da er det verdt å prøve seg på litt bilder! Exif + litt info: Canon 60D + Canon 24-70mm f2.8 @ 57mm f3.5 Iso: 125 2 Canon 430ex blitser på bakgrunn og to i 80cm softboks på hver side (ca 45 grader foran) av den lille modellen! 3 Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Kan ikke la januartråden få ri fra meg inn i solnedgangen uten det obligatoriske fyrverkeribildet. С Новым Годом! by azetlitz on Flickr. Endret 29. januar 2012 av azetlitz 5 Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Theloderma corticale by Thor Hakonsen, on Flickr Hva mer er det å si, det er en frosk 3 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Litt vel støvete gitar: Franskbrent frokost: 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå