Mr. Purple Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Fra en guttetur i Femundsmarka i oktober. Er litt fersk på landskap og RAW, jeg har dratt litt i noen spaker i Lightroom 3, men det ble ikke like pent som jpg rett ut fra kamera. Noen som har tips til en tutorial for L3 og landskapsfoto? Gutteturer i marka er det beste! Jeg synes bildet så bra ut jeg, men det hadde vært artig å se det i liiiiiiitt større størrelse . Slik Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) dobbel nytelse...? Endret 27. januar 2012 av flageborg 4 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 dobbel nytelse...? Ser mer ut som tom nytelse 1 Lenke til kommentar
picatta Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) La Puerta by jonasbg, on Flickr Dagens bilde. Er utrolig mye spennende arkitektisk planlegging i Spania, slik som dette gjerdet, som grenser ut mot havet… Har noen flere slike eksempler som jeg vil legge ut etterhvert. Endret 30. januar 2012 av picatta 2 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 dobbel nytelse...? Liggende bilder skal være maksimalt 1280 piksler i bredden, stående bilder maks. 1024 piksler i høyden. Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Fra en guttetur i Femundsmarka i oktober. Er litt fersk på landskap og RAW, jeg har dratt litt i noen spaker i Lightroom 3, men det ble ikke like pent som jpg rett ut fra kamera. Noen som har tips til en tutorial for L3 og landskapsfoto? Gutteturer i marka er det beste! Jeg synes bildet så bra ut jeg, men det hadde vært artig å se det i liiiiiiitt større størrelse . Slik Veldig fint bildet synes jeg! Skulle en pirke så er det litt forstyrrende den steinsamlinga på høyre. Kanskje enten hatt med hele eller ingenting. Er du fornøyd med det objektivet der? Snuser litt på det selv, men skulle hatt noe lite og nett i god kvalitet, og det er jo ikke lett... Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 dobbel nytelse...? Hvordan du får dobbel nytelse ut av det der lurer jeg på . Det er mere "Stengt" for meg . Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) [*]Liggende bilder skal være maksimalt 1280 piksler i bredden, stående bilder maks. 1024 piksler i høyden. Beklager - lastet opp feil versjon - ny versjon på plass... http://south.hog.no/index.php?view=detail&id=10775&option=com_joomgallery#joomimg Endret 27. januar 2012 av flageborg Lenke til kommentar
TGB Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Nils Petter Molvær; mørk jazz-konsert på Rockefeller forrige fredag. Edit: Bilde er rett fra kamera; kun konvertert til JPEG og endret størrelse. Endret 27. januar 2012 av TGB 6 Lenke til kommentar
Virke Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Mitt første "fashion"-portrett noensinne. Prøvde å fange teksturen i olaskjorta. Ellers er dette en kamerat av meg, og langt i fra noen modell. Vil si det ble et ålreit resultat. Klikk for større bilde! Endret 27. januar 2012 av ryc 3 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) JEG er klar Ready! by josteinsen, on Flickr Endret 27. januar 2012 av josteinsen 1 Lenke til kommentar
picatta Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 JEG er klar Ready! by josteinsen, on Flickr Fredag på sitt beste ッ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 Fredag på sitt beste ッ Eller på sitt verste? Apropos fuktige kvelder: Endelig på vei hjem... Fuktigheten ble besørget av et godt antall slike: (Oslo mikrobryggeriets julebrygg - det beste juleølet som fins) 3 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 På vei hjem? Litt tidlig vel Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 På vei hjem? Litt tidlig vel Ikke med det julebrygget. Et sted medllom 6 og 7%, med drikkestart kl. 17:00 Lenke til kommentar
picatta Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Eller på sitt verste? Ett glass kan ikke skade. Jeg har opplevd en problem nå at forhåndsvisningene av noen av mine bilder på flickr har fått feil URL her i denne posten. Jeg har nå gått igjennom hele posten og skal ha rettet på de bildene hvor dette har forekommet. Jeg la også merke til at dette har skjedd med andre forumbrukere her. Sendte dem en PM om dette. Det rare er at jeg ikke har gjort noenting mot disse bildene etter at jeg har lagt dem ut.. Er nok en Aperture sync som har fucka opp ting, jaja… Er fikset nå ihvertfall. Endret 27. januar 2012 av picatta Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg har opplevd en problem nå at forhåndsvisningene av noen av mine bilder på flickr har fått feil URL her i denne posten. Jeg har nå gått igjennom hele posten og skal ha rettet på de bildene hvor dette har forekommet. Jeg la også merke til at dette har skjedd med andre forumbrukere her. Sendte dem en PM om dette. Det rare er at jeg ikke har gjort noenting mot disse bildene etter at jeg har lagt dem ut.. Er nok en Aperture sync som har fucka opp ting, jaja… Er fikset nå ihvertfall. Har du gjort noen endringer på bildene etter at du lastet de opp til flickr? I såfall tipper jeg at Aperture gjør det samme som Lightroom - oppdaterer flickr neste gang du synker. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Ok, nok nordlys for now for min del Her er et portrett av min kone, tatt for et par timer siden og fargebehandlet med Polaroid-preseten som utgangspunkt. Det er altså gjort endel fargeforandringer/kontrast/skarphet etc. 1/25 sek lukkertid håndholdt (bildestabilisator i alle Pentaxhus) f/2.0 ISO640 FA77mm f/1.8 Limited på lån. 2 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Nok nordlys Larsenio? Noen til tåler du vel se? Det var gøy å prøve på. Noe å tenke på for meg er å ikke få det travelt og prøve fange alt, i alle retninger. Det kan bli så som så med kameraplasseringen. Bilde 1: ISO1600, f/2.8 og 13sek. Bilde 2: ISO1600, f/3.5 og 13sek. Bilde 3: ISO1600, f/2.8 og 5sek. Alle er tatt på 16mm med 5dmk2 og EF 16-35 f/2,8L II. Alle er jpeg fra kameraet. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå