Fuel Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Excalibur er 199 kr billigere en Sapphire. Men det virker som di fleste kjøper sappihre, så er litt usikker. Er noen som har prøvd Excalibur, og vet hva man får med kortet? Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 jeg vet ihvertfall at sapphire er veldig bra...excalibur har jeg aldri hørt om, så jeg antar at du burde kjøpe sapphire... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 ... om ikke merket er noe å tenke på er butikkene som fører det noe å tenke på: Databutikken og ITbutikken er ikke kjent for service, og de er vel de eneste som fører Excalibur. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Forkast begge, velg Hercules. Bedre kjøling -- bedre stabilitet. :wink: Lenke til kommentar
KAS Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 excalibur har jeg aldri hørt om, så jeg antar at du burde kjøpe sapphire... de som tror, er de som ikke vet bedre http://www.hightech.com.hk/html/9800pro.htm Ligner i hvertfall MYE på Sapphire sitt. Dermed kommer nok antakelsen din til kort, hvis man kan få samme kortet (utenom merket) til nesten to lapper mindre... Lenke til kommentar
simes Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Forkast begge 2 og velg Hercules. Bedre kjøling -- bedre stabilitet. :wink: Evig enig. Hercules er best. Har 9700 np jeg og hadde gått for hercules hvis jeg skulle hatt noe nytt.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Gode anmeldelser på hightech http://www.hightech.com.hk/html/reviews.htm ... via egne sider .... Lenke til kommentar
EggeN Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Men Hercules er jo også dyrere! Mange har stramt budsjett, inkludert meg Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 hmm, på hercules må eg opp 200 kr i forhold til sapphire, da blir forskjellen 400kr på excalibur. Er mye det om forskjellen er minimal...noe eg vil tippe den er. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Forskjellen er ikke minimal, men det er du som skal kjøpe produktet og du velger selv. Vi kommer bare med anbefalinger. Dersom du er ute etter det beste så velger du Hercules. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 bedre kjøling på herculesm, den bråker vel ikke mye? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Mitt skjermkort (se signatur) er så å si lydløst. Svært godt fornøyd -- anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 sånn da er radon 9800pro hercules bestillt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå