GyldeN Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Lurte på om jeg får okey resultat iforhold til specs på min nye SSD. Den skal greie oppimot 500 mb's med rette specs. Kan jeg forvente noe mer med mitt oppsett ? Mitt oppsett er : Hovudkort : p5w DH Deluxe (støtter desverre max 3gb s-ata) Quad Q6600 @ 2,4 Minne : 7 gb Grafikk : Nvidia Geforce GTX 570 Har oppgradert til nyeste firmware på ssd og ssd'en står i sata port 1 (intel) Her er resultat i AS SSD og Anvile Endret 1. januar 2012 av GyldeN Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Nyeste firmware er vel 332, ikke 320? jeg oppdaterte min HyperX 120 i går. Lenke til kommentar
GyldeN Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Jeg kom på at jeg har formatert på nytt og var vel litt for ivrig i å teste igjenn før jeg installerte firmware igjenn. For prøve en ny runde da ! Endret 1. januar 2012 av GyldeN Lenke til kommentar
GyldeN Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Da er nyeste firmware på plass og etter test så får jeg samme resultater som tidligere (456 score i AS SSD) Burde jeg greie mer ? Endret 1. januar 2012 av GyldeN Lenke til kommentar
johanf Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 GyldeN, om du ser igjennom min tråd, vil du se at jeg oppnår omtrent samme resultat som deg på SATA 3 Gb/s. Så jeg antar at du ligger omtrent der du skal ligge, med kombinasjon SSD og hovedkort du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå