LonelyMan Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg kjenner eller ble kjent med ei dame i rullestol, hun er vel litt gammel, 35 år kanskje, ikke sikker. Men da jeg ble med henne hjem så kjente jeg en utrolig seksuall "aroma" i luften, det kriblet i ballene mine og jeg holdt på å få ståkuk allerede innenfor hoveddøra. Jeg vet ikke om hun er ei heks eller om det rett og slett bare var god kjemi der og da. Merkelige greier at en skal bli så kåt uten å egentlig ha sett så mye på dama, hu sitter jo i rullestol, men det er liksom en slags kåthet-aroma i lufta for å si det sånn. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 ...Javel? Og? Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 31. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 31. desember 2011 Bær henne ut av rullestolen, da kan hun ikke rømme og du kan voldta henne. Godt nyttår! 28 Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Var det ikke du, trådstarter, som bestemte deg for å ikke bli for sex-fiksert? Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Vel... Blei det noe på deg? Lenke til kommentar
Melkesjokoladen Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Måtte du "rullen ut" ? Endret 4. januar 2012 av Melkesjokoladen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg