Ernie Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 http://home.no.net/ernie85/no/index1.php Og bare for å si det med en gang: Ja, bildene er tatt fra phpbbtemplaten Solaris og ja, jeg har tilatelse til det Designet er egentlig ikke helt 100% ferdig, men det er ubetydlige ting. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 DIGGER den templaten der, så siden din stiger VELDIGT mange hakk pga den. Men du får kanskje en side som gir et førsteinntrykk at det er en astronomiside. Det at "Språk" tar deg til en egen side ser også veeeldig stygt ut:) "Warning: Failed opening 'include/copyright.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/e/er/ernie85/public_html/no/index1.php on line 116" er også en veldig lite utfyllende copyright Det mangler også en logo og kanskje noen bedre overskrifter...? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 DIGGER den templaten der, så siden din stiger VELDIGT mange hakk pga den. Men du får kanskje en side som gir et førsteinntrykk at det er en astronomiside. Det at "Språk" tar deg til en egen side ser også veeeldig stygt ut:) "Warning: Failed opening 'include/copyright.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/e/er/ernie85/public_html/no/index1.php on line 116" er også en veldig lite utfyllende copyright Det mangler også en logo og kanskje noen bedre overskrifter...? logo kommer, den språk greia er en av de tingene som jeg må fikse på og den copyrighten kommer opp snart. Det at man får en følelse av at det er en astronomiside er jo egentlig like greit siden jeg har en del astronomi på gang. Edit: hva er det jeg skriver :S ikke greit meg liksom Like greit skal det stå Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 - "5 Siste nyhetene" var da sinnsykt smal.. :smile: :wink: - Savner kanskje en logo, eller et navn eller noe.. Ellers en drittøff side! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Template? Noe som andre har laget? Fysjom! Ble ikke helt pent med de "skillene" øverst i hjørnene. Rett ved siden av den planeten. Er litt sterke kontraster synes jeg. Du kunne jo prøvd å få innholdsfeltet litt mindre gjennomsiktig? Trekker litt ned at du har brukt templates, og ikke gjort det selv. Men den ser jo pen ut da. jeg skulle teste ut "tips noen om siden" og fikk dette: Warning: Too many connections in /home/e/er/ernie85/public_html/no/tips/global.php on line 11 Warning: MySQL Connection Failed: Too many connections in /home/e/er/ernie85/public_html/no/tips/global.php on line 11 Unable to connect to database Men ellers så er siden fin! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Fin template...men det er jo ikke du som har laget den! Du kunne ha f.eks brukt templaten som inspirasjon for å lage _ditt_ eget design (eller logo)! Uansett, templaten er ganske kul, but then again, det blir feil å gi _deg_ positive kommentarer . Menyen var ganske liten og som mikka nevte; nyheter-feltet er altfor liten også. Du kunne også kanskje ha gjort noe mer med menyen? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 ganske enig med de fleste over her, "5 siste" er altfor smal, språk burde bare vært en submenu istedenfor en egen side i et annet design... kjenner du Jacob? Jeg møtte han hos en kompis en gang for en stund siden... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Jacob? Jeg møtte han hos en kompis en gang for en stund siden...nopp, iallfall ikke enda Lenke til kommentar
magikern Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jacob? Jeg møtte han hos en kompis en gang for en stund siden...nopp, iallfall ikke enda ok så du hadde lånt template fra han nemlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå