Populært innlegg Hei Sveis Skrevet 31. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 31. desember 2011 Aldri igjen, det var ikke verdt det. 41 Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 skyter opp fyrverkeri for 800 snart. og det er verd vert eneste øre! :D 2 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Skal også skyte opp fyrverkeri til ~600 kr snart, hvis jeg finner sted å skyte opp fra. Er på ukjente trakter og må drasse med meg dem til jeg ser andre folk bruke en plass. Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 kjøpte no smågreier til 50 kroner, flashbomber og løvebrøl også no sånn freseopplegg og driver fortsatt å leker meg andre kvelden på rad. Fyrverkeri har jeg sett og opplevd før. Og jeg har vel minst 3-4 kvelder igjen med moro hvis jeg rasjonerer på det. Ellers kunne jeg ha gjort som dere å kjøpe et lite batteri til 50 kroner og brukt 10 sekunder på å bli ferdig. Føler at jeg får mye ut av de 50 kronene. i forhold til dere med batterier til flere hundre kroner. Godt nytt år! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Fyker 650 balls snart. Gleder meg! Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Skal også skyte opp fyrverkeri til ~600 kr snart, hvis jeg finner sted å skyte opp fra. Er på ukjente trakter og må drasse med meg dem til jeg ser andre folk bruke en plass. Drit i det og lag litt action i nabolaget Det hadde jeg gjort og i kveld så prøvde jeg å få folk etter meg for å få kjeft for så å psyke dem ut så dem blir forbanna senere. Det er alltid like artig. Alltid noen som skal komme å kjefte og bry seg og. Det er nyttårsaften! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Fyker 650 balls snart. Gleder meg! Da var ugjerningen gjort. Tøft. Godt nyttår! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Mye annet å bruke pengene på, men litt stas er det! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg har brukt 5000 kr på fyrverkeri... 2 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Da var de skutt opp og jammen ble det kult likevel. Var ganske stille da vi streifet mot en åpen plass, men da klokka slo 0000, begynte rabalderet. Greit å komme i nyåret med svidd tommel. 1 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Da var de skutt opp og jammen ble det kult likevel. Var ganske stille da vi streifet mot en åpen plass, men da klokka slo 0000, begynte rabalderet. Greit å komme i nyåret med svidd tommel. Ja nei, værre med pekefingret! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Fyrverkeri er forferdelig dyrt hvis du tenker på kostnadene ved å lage et batteri - Nemlig ingenting. Morro er det da Lenke til kommentar
Mrs_Bust Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Her regnet og blåste det så at luntene ikke ville tenne eller ble så våte at det ikke ville gå av. Hva gjør vi med sånt fyrverkeri som ikke har gått av, men som lunta har brent nesten helt ned eller helt ned på? Urk. For en måte å starte året på... :-( Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Lever de tilbake du får jo ikke brukt de hvis lunten er brent inn... Lenke til kommentar
Mrs_Bust Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Lever de tilbake du får jo ikke brukt de hvis lunten er brent inn... På butikken? Lenke til kommentar
Mrs_Bust Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Ja Takk for tipset. Mulig det var regn og vind som gjorde at de ikke ville tenne, men det var umåtelig vanskelig å få noe svev på... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Du får nok pengene tilbake Vi burde byttet navn på tråden sånn at det blir fyrverkeritråden v.2!!! Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg har brukt 5000 kr på fyrverkeri... Godt du har en tråd så du kan skryte litt! : ) 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå