Stoddart Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Wey! Det er sikkert mange fler enn meg som har hatt timevis med både Deluxe Ski Jump 2 og Deluxe Ski Jump 3. Tenkte jeg skulle spille det litt i dag, og gikk inn på hjemmesiden for å laste det ned. Der fikk jeg meg en overraskelse. I dag ble nemlig det 4. spillet i rekken gitt ut. Deluxe Ski Jump 4. Det er ikke like stor forskjell fra 3 til 4 som fra 2 til 3. Men hoppfysikken er endret en del, jeg slet veldig med å få det til. Uansett, det er verdt å teste demoen, selv så skal jeg spille DSJ3 igjen nå, men jeg må finne en ferdiglagd spillerliste først, jeg gidder ikke lage 80 hoppere før jeg starter! Discuss! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 takk for tipset, jeg hadde timesvis med morro i de tildigere spillene, første jeg gjorde med deluxe ski jump 4, var å sette gaten til max i lillehamer, og hoppe ned til fallgrensa, good fun må vel snart begynne å lære meg å spille det seriøst igjen Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Husker da det første kom,og jeg og en kompis spilte hver gang man ikke hadde annet å gjøre. Ellers gikk det i Snood og worms(90-talls cd+dir flashback :!: ). Vet ikke om jeg tør å laste ned det spillet,for da blir jeg bare sittende foran pcen. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 (endret) Hos meg får jeg ikke kjørt Deluxe Ski Jump 4 muligens min gamle Nvidia 220 GT blir for svakt men spiller er jo ikke så krevende. Feiler vel på Direct sound object. Noen som har opplevet det? Brukte windows 7 ultimate 64 bits. Endret 4. januar 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 2'a (eller var det 3'a) var genial, spilte det mye før Hadde vært bedre om det kom til mobil, men pc er bra det og. Flere som sliter med å holde balansen i lufta? var merkelig tungt her :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå