Gå til innhold

Del dine nyttårsbilder 2011/2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere begynner tidlig :D

 

Godt nytt år :)

Myten om at trøndere er trege er herved avlivet. :)

 

Fra "voksenfyrverkeriet" senere på kvelden:

 

 

6609903125_1ac4b31025_b.jpg

 

En av rakettene gikk av to meter over bakken, like ved publikum, i stedet for 150 meter over bakken som var planen. Heldigvis var det ingen som ble skadet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En av rakettene gikk av to meter over bakken, like ved publikum, i stedet for 150 meter over bakken som var planen. Heldigvis var det ingen som ble skadet.

De prater mye om det på NRK nyheter. Men det gikk vel noenlunde greit, ettersom NRK ikke kan reportere om at noen har havnet på sykehuset. Det er tross alt tre timer siden ...

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Hos oss (Kvinnherad Kommune) regna det. Det førte til vassdråpar på frontelementet, som gav biletet ein liten vri :) Sidan det regna, turte eg ikkje stilla meg opp på den plassen eg eigentleg skulle stå, men holdt meg på terassen :p jaja.

 

f/4

ISO-400

3,2 sekund

6612594685_e1f95cbe40_z.jpg

Endret av kjikvadrat
  • Liker 2
Lenke til kommentar

I år feiret jeg nyttårsaften hos en veninne, og til min store skuffelse klarte jeg å glemme minnekortet hjemme, så jeg fikk ikke tatt et eneste bilde av fyrverkeriene... :(

 

Dette bildet tok jeg i fjor, da jeg feiret sammen med familien på Herøy på Helgelandskysten.

post-265859-0-99428400-1325435133_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Tåke, regn og det faktumet at jeg lot kameraet ligge hjemme dette året gjorde at det ble dårlig med bilder fra min side. Derfor benytter jeg heller anledningen til å si at dere har alle lagt ut gode bilder! Fyrverkeri kan være krevende under vanskelige forhold, men flere av dere har jo mestret det ypperlig! Moro å se :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...