DeadmauS Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Som tittelen sier, del bildene fra kvelden her! Gjerne skriv hvor bildet er tatt Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Trondheim Familiefyrverkeri i Trondheim. 3 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Trondheim Dere begynner tidlig Godt nytt år Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) legger fullsize i spoiler, ellers kan dere se på flickr for mindre størrelse(url i signatur) Endret 1. januar 2012 av Bjørnli Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Dere begynner tidlig Godt nytt år Myten om at trøndere er trege er herved avlivet. Fra "voksenfyrverkeriet" senere på kvelden: En av rakettene gikk av to meter over bakken, like ved publikum, i stedet for 150 meter over bakken som var planen. Heldigvis var det ingen som ble skadet. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) En av rakettene gikk av to meter over bakken, like ved publikum, i stedet for 150 meter over bakken som var planen. Heldigvis var det ingen som ble skadet. De prater mye om det på NRK nyheter. Men det gikk vel noenlunde greit, ettersom NRK ikke kan reportere om at noen har havnet på sykehuset. Det er tross alt tre timer siden ... Endret 1. januar 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Det så ut som at det gikk greit der og da også. De stoppet oppskytingen i noen minutter, men etter maks fem minutter så fortsatte de. Da kan det ikke ha vært noen stor fare. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Tåke & Regn preget avslutningen av 2011... Endret 1. januar 2012 av flageborg 1 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) ... Endret 1. januar 2012 av flageborg 1 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Godt nytt år:) Drammen Endret 1. januar 2012 av Estella! 1 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Hos oss (Kvinnherad Kommune) regna det. Det førte til vassdråpar på frontelementet, som gav biletet ein liten vri Sidan det regna, turte eg ikkje stilla meg opp på den plassen eg eigentleg skulle stå, men holdt meg på terassen jaja. f/4 ISO-400 3,2 sekund Endret 1. januar 2012 av kjikvadrat 2 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Godt nytt år! - Fra Lier De beste bildene jeg har tatt av fyrverkeri noengang og som om det ikke var nok er de tatt med mobilen 1 Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Tok sjansen og eksperimenterte litt på årets aften, resultatet ble dette. Ingen gitt tittel eller budskap i skrivende stund, men tenkte det var verdt å dele. Klikk på bildet for stor versjon 2 Lenke til kommentar
NoraO Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 I år feiret jeg nyttårsaften hos en veninne, og til min store skuffelse klarte jeg å glemme minnekortet hjemme, så jeg fikk ikke tatt et eneste bilde av fyrverkeriene... Dette bildet tok jeg i fjor, da jeg feiret sammen med familien på Herøy på Helgelandskysten. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Tåke, regn og det faktumet at jeg lot kameraet ligge hjemme dette året gjorde at det ble dårlig med bilder fra min side. Derfor benytter jeg heller anledningen til å si at dere har alle lagt ut gode bilder! Fyrverkeri kan være krevende under vanskelige forhold, men flere av dere har jo mestret det ypperlig! Moro å se Lenke til kommentar
Zpurs Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hei! Tok noen bilder fra rakettene i Trondheim jeg også, første gang jeg forsøker meg på foto av fyrverkeri - inkludert den raketten som smalt på bakken Canon EOS 550D Sigma 10-20mm Fyrverkeri FAIL Festningen 2 Festningen 3 (Spent på hvordan deling av bilder blir via Picasa) 2 Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Tok sjansen og eksperimenterte litt på årets aften, resultatet ble dette. Ingen gitt tittel eller budskap i skrivende stund, men tenkte det var verdt å dele. Klikk på bildet for stor versjon i like. A lot. Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Tok sjansen og eksperimenterte litt på årets aften, resultatet ble dette. Ingen gitt tittel eller budskap i skrivende stund, men tenkte det var verdt å dele. Fint abstrakt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå