JAH Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Prøver å installere win7 via vbox på kubuntu maskin min. Det funker dårlig.Kommer til start setup, der får jeg beskjed at det mangler driver til cd/dvd. Etter søk på nett sies det at .iso er korrupt, og må lastes ned på nytt, men iso filene mine fungerer til vanlig install av win.Har ogs prøvd flere forskjellige iso'er. Har en Asus U31SD, så den mangler dvd-rom. Bruker akkurat samme oppsett i vbox på linux som jeg bruker i win, så instillingene mine skal fungere. Forslag? Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Du kan prøve å laste ned vb fra Oracle sin nettside. De har en minde åpen versjon der som kanskje kan hjelpe deg Lenke til kommentar
JAH Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Kommr like langt med .deb fra oracle.Stopper på driverfeil Lenke til kommentar
JAH Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Endte opp å lage en Vbox i win og kopiere den over til linux maskin... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå