_tHokA_ Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Godt nytt år alle sammen I år skal jeg teste ut kamera på nyttårsaften istedenfor å bruke opp mange hundre kr/tusen kr på fyrverkeri. Så mitt lille spørsmål er: Finnes det et program som kan styre kamera, som har funksjonen "kontinuelige bilder" f.eks, med x antall sekunder interval? Kamera: Canon EOS 550D Jeg har prøvd software som følger med kamera, får styrt kamera der men finner bare funksjonen som gjør at kamera tar 10 bilder i serie. Vil at den skal stå på en stund over nyttår Endret 31. desember 2011 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Tror nok du vil få best bilder ved å ta de selv. Her er noen tips. http://www.youtube.com/watch?v=mj8POiF3XfA&feature=related Endret 31. desember 2011 av Scorpion88 Lenke til kommentar
arthon Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Godt nytt år alle sammen I år skal jeg teste ut kamera på nyttårsaften istedenfor å bruke opp mange hundre kr/tusen kr på fyrverkeri. Så mitt lille spørsmål er: Finnes det et program som kan styre kamera, som har funksjonen "kontinuelige bilder" f.eks, med x antall sekunder interval? Kamera: Canon EOS 550D Jeg har prøvd software som følger med kamera, får styrt kamera der men finner bare funksjonen som gjør at kamera tar 10 bilder i serie. Vil at den skal stå på en stund over nyttår EOS Utility kan ta "uendelig" med bilder (9999) med pre-satt intervall. Endret 31. desember 2011 av arthon Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 Hvor gjør man det? :S Fant det ikke jeg Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Jeg har prøvd software som følger med kamera, får styrt kamera der men finner bare funksjonen som gjør at kamera tar 10 bilder i serie. Vil at den skal stå på en stund over nyttår Canon EOS utility programmet gir deg anledning til og ta "timelaps", se i manualen på side 37 #4.2 Men husk at du kan ikke ta raskere/flere bilder en kameraet klarer å prosessere før internminnet i kameraet er fult. Endret 31. desember 2011 av Nautica Lenke til kommentar
arthon Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Hvor gjør man det? :S Fant det ikke jeg http://www.eos550d.com/2010/03/how-to-timelapse/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå