42 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Hei! Jeg har nettopp satt opp en ny Minecraft-server, og vil gjerne kunne ranke opp osv. Jeg bruker da HeroChat, og bukkit 1.0.1. Når jeg skriver (in-game) /rank [navn] [rank] kommer det bare opp: "An internal error occurred while performing this command". Lurer da på om noen har en løsing på dette? Takk for svar! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Hva står det i loggen til serveren da når du kjører kommandoen? Lenke til kommentar
42 Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Her er den. Error skal være et sted her i loggen, men jeg er ikke sikker på hvor. Har aldri kjørt en server før og vet dermed relativt lite om det. Vedlegg: Loggen serverlog.txt Endret 31. desember 2011 av 42 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Ser ikke ut til at du har noen permissions-plugin. Dette må du ha først og fremst. Last opp loggen på nytt også, hvor du starter serveren, logger inn, logger ut og stopper serveren. Lenke til kommentar
42 Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Her er den. serverlog2.txt Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Er fremdeles ikke slik jeg ville ha loggen, MEN er 99.9% sikker på at du mangler en permission-plugin som støtter pluginen du har problemer med. Lenke til kommentar
42 Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg lastet ned alt som kan ha med permission å gjøre (i den listen jeg får opp) og startet serveren igjen. Skjer fortsatt det samme. Samme error kommer når jeg prøver å teleportere, så det er nok som du sier, at jeg mangler noe permission-plugingreier... Noen forslag på hvordan jeg får fikset dette? Nå har pluginen jeg bruker til å ranke forsvunnet helt fra listen, ingen aning hvor den ble av. Men takk for hjelpen så langt! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Du må redigere permissionsfilen din, du kan ikke bare installere det. Det må settes opp i tillegg. Hvordan du gjør dette, får du lete om i tråden til din permissionsplugin Lenke til kommentar
42 Skrevet 6. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2012 Ok, skal se om jeg løser det. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 hmmm jeg har samme problem! Men jeg kan /tp og sånt. Lenke til kommentar
42 Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Hmm... Si ifra om du finner en løsning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå