Emzyen Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Hei! Er en 14 år gammel gutt som søker jobb i Rimi. Har skrevet en jobbsøknad og en cv. Det jeg lurer på før eg tar det siste steget å leverer denne inn er om noen har tips NB! Jobbsøknaden i vedlegg -Emzyen Jobbsøknad Sensurert.odt Endret 31. desember 2011 av Emzyen Lenke til kommentar
wacz Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Ordet "møte" skrives med én t Hva er ALF? Er du sikker på at arbeidsgiver vet hva ALF er? Lenke til kommentar
Emzyen Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 Ordet "møte" skrives med én t Hva er ALF? Er du sikker på at arbeidsgiver vet hva ALF er? ALF er ganske vanlig på skoler her hvor jeg er fra, så tror hun vet det. Alf er noe man kan velge istedenfor f.eks Spansk og fransk. Det vi gjør er og bygge ting, designe ting, lære hvordan et firma virker, kjøpe ting, og selge ting. UYnnskyld vis det er rotete... Flere tips? -Emcyen Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Du burde ikke anta at arbeidsgiver vet dette, selv om det er helt naturlig for deg. Dette er vel noe "relativt" nytt i skolesystemet, om det er en eldre butikksjef som leser dette, som ikke har barn selv, kan det slå noe negativt ut for helheten av søknaden din. Du burde alltid unngå forkortelser i søknader, jeg antar at ALF står for noe. Endret 31. desember 2011 av Christeven Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Bare lever søknaden med personlig oppmøte. Den har ikke så enormt mye å si på slike jobber, så sats heller på personlig oppmøte med god holdning når du leverer den. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Hei! Er en 14 år gammel gutt som søker jobb i Rimi. Har skrevet en jobbsøknad og en cv. Det jeg lurer på før eg tar det siste steget å leverer denne inn er om noen har tips NB! Jobbsøknaden i vedlegg -Emzyen Pass på avstand mellom overskrift og bedriftens navn,og ha gjerne mer mellomrom mellom din signatur og siste ordet i søknaden.Se etter evnt skrivefeil. Ta gjerne med "ser frem til å høre fra Dere" i linjen over/før signaturen,også her med mellomrom.Mellomrom ser ryddigere ut. Skal du levere papirversjon,husk å SIGNERE. Men det er vel strengt tatt ikke så vanlig lenger.Du sender vel denne på mail? Endret 2. januar 2012 av ArkArk Lenke til kommentar
Emzyen Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Emzyen Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Hei! Er en 14 år gammel gutt som søker jobb i Rimi. Har skrevet en jobbsøknad og en cv. Det jeg lurer på før eg tar det siste steget å leverer denne inn er om noen har tips NB! Jobbsøknaden i vedlegg -Emzyen Pass på avstand mellom overskrift og bedriftens navn,og ha gjerne mer mellomrom mellom din signatur og siste ordet i søknaden.Se etter evnt skrivefeil. Ta gjerne med "ser frem til å høre fra Dere" i linjen over/før signaturen,også her med mellomrom.Mellomrom ser ryddigere ut. Skal du levere papirversjon,husk å SIGNERE. Men det er vel strengt tatt ikke så vanlig lenger.Du sender vel denne på mail? Leverer den personelig Kan også nevne at jeg har møtt hun som eg søker jobb til, hun sa at det ikkje var noen ledige stillinger, men vis eg ga hun en cv og en jobbsøknad så kontakter hun meg når det er ledige stillinger Endret 3. januar 2012 av Emzyen Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Hei! Er en 14 år gammel gutt som søker jobb i Rimi. Har skrevet en jobbsøknad og en cv. Det jeg lurer på før eg tar det siste steget å leverer denne inn er om noen har tips NB! Jobbsøknaden i vedlegg -Emzyen Pass på avstand mellom overskrift og bedriftens navn,og ha gjerne mer mellomrom mellom din signatur og siste ordet i søknaden.Se etter evnt skrivefeil. Ta gjerne med "ser frem til å høre fra Dere" i linjen over/før signaturen,også her med mellomrom.Mellomrom ser ryddigere ut. Skal du levere papirversjon,husk å SIGNERE. Men det er vel strengt tatt ikke så vanlig lenger.Du sender vel denne på mail? Leverer den personelig Kan også nevne at jeg har møtt hun som eg søker jobb til, hun sa at det ikkje var noen ledige stillinger, men vis eg ga hun en cv og en jobbsøknad så kontakter hun meg når det er ledige stillinger Det nytter det ikke forholde seg til.Det der sier dem alle,men du hører sjelden noe fra dem mere. Mitt tips:Søk heller i en annen butikk. Lenke til kommentar
wacz Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Generelt om jobber du vil ha: vis at du er interessert! Ring og avtal et møte, og levér søknader og slikt personlig. Det er mye enklere å forholde seg til en person enn en e-postadresse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå