okru Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Hei, har kjøpt noen spill på ipaden. Har lagt inn visa. Er dette trygt? Holder med å taste inn passord når jeg skal kjøpe noe, ber ikke om noe som helst annet. Kan dette gjøres om og hvordan og hvor? Takk for alle svar Lenke til kommentar
wacz Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Jada. Det er trygt, men ikke mer sikkert enn du selv lager det. Altså: sørg for at du har et vanskelig passord som ikke kan gjettes. ikke gi passordet til noen andre heller. Jeg vet at hvis du laster ned en gratis applikasjon, og så en til rett etterpå, trenger du ikke taste inn passord på nytt. Om det slik når applikasjonene koster penger også, vet jeg ikke. Men slik burde det ikke være. I så fall er det den eneste svakheten ved det. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Man kan slå av hvor lenge man kan laste ned uten å skrive passord. Etter at du har lastet ned en app kan du i 15 min laste ned flere apps. Du kan slå av dette i restriksjoner og gjøre slik at du må skrive inn passord hver gang du laster ned. Lenke til kommentar
okru Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 Takk for svar og godt nytt år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå