Suic Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Hei! Bare lurer på om noen andre som får sikkelig vondt i ryggen hvis du gruer deg til noe? Sånn er det meg ihvertfall.. Føles ut som jeg blir stikki med et spyd i siden av ryggen hvis jeg gruer meg veldig til noe.. Høres igrunn veldig merklig ut og jeg har aldri hørt om noen andre som har det samme problemet. Noen som kanskje veit hvorfor jeg blir sånn? Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Ser du for deg at nyttårsfeiringa går til helvete, eller? Hahaha! Lenke til kommentar
Suic Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Ser du for deg at nyttårsfeiringa går til helvete, eller? Hahaha! Haha, ja... Begynner og bli et problem faktisk, men går nokk fint etterhvert som jeg får i meg no å drekka på tenker jeg Endret 31. desember 2011 av aR_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Tror det er ganske vanlig, men det varierer hvor på kroppen folk får vondt da. Jeg får f.eks. vondt i fingertuppene. Har hatt det sånn siden jeg var liten. Du er i alle fall ikke alene Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Det er ikke unaturlig. Når du gruer deg til noe så blir man ofte spent i muskulaturen. Spente muskler over litt tid fører til at de verker. Det du kan prøve er avspenningsøvelser. Konsentrere deg om å puste f.eks. Slapp helt av og pust med magen. Eller det kan hjelpe med et varmt bad eller en massasje om du har noen til å massere deg. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Ser du for deg at nyttårsfeiringa går til helvete, eller? Hahaha! Haha, ja... Begynner og bli et problem faktisk, men går nokk fint etterhvert som jeg får i meg no å drekka på tenker jeg Åjada, alt går så fint atte. Ikke drikk med måte, det blir kjedelig Godt nytt år! Lenke til kommentar
Suic Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Flott å høre at jeg ikke er den eneste, hehe. Får vell prøve og slappe av da Endret 11. januar 2012 av aR_ Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Helt naturlig. Jeg blir utrolig pissetrengt hele tiden når jeg gruer meg, og får vondt i magen Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg blir kvalm og kaster av og til opp, spesielt hvis jeg gjør noe som er helt nytt for meg, og jeg er spent/nervøs. Dette er absolutt det jeg hater mest med meg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå