Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vond rygg når jeg gruer meg

Suic

Anbefalte innlegg

Hei! Bare lurer på om noen andre som får sikkelig vondt i ryggen hvis du gruer deg til noe? Sånn er det meg ihvertfall.. Føles ut som jeg blir stikki med et spyd i siden av ryggen hvis jeg gruer meg veldig til noe..

Høres igrunn veldig merklig ut og jeg har aldri hørt om noen andre som har det samme problemet. Noen som kanskje veit hvorfor jeg blir sånn? :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser du for deg at nyttårsfeiringa går til helvete, eller? Hahaha!

Haha, ja... Begynner og bli et problem faktisk, men går nokk fint etterhvert som jeg får i meg no å drekka på tenker jeg

Endret av aR_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Tror det er ganske vanlig, men det varierer hvor på kroppen folk får vondt da. Jeg får f.eks. vondt i fingertuppene. Har hatt det sånn siden jeg var liten. Du er i alle fall ikke alene :p

Lenke til kommentar

Det er ikke unaturlig. Når du gruer deg til noe så blir man ofte spent i muskulaturen. Spente muskler over litt tid fører til at de verker. Det du kan prøve er avspenningsøvelser. Konsentrere deg om å puste f.eks.

Slapp helt av og pust med magen.

Eller det kan hjelpe med et varmt bad eller en massasje om du har noen til å massere deg.

Lenke til kommentar

Ser du for deg at nyttårsfeiringa går til helvete, eller? Hahaha!

Haha, ja... Begynner og bli et problem faktisk, men går nokk fint etterhvert som jeg får i meg no å drekka på tenker jeg

Åjada, alt går så fint atte. Ikke drikk med måte, det blir kjedelig :) Godt nytt år!

Lenke til kommentar

Jeg blir kvalm og kaster av og til opp, spesielt hvis jeg gjør noe som er helt nytt for meg, og jeg er spent/nervøs. Dette er absolutt det jeg hater mest med meg selv :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...