Mac_31 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Hei! Jeg har en MacBook Pro 2009-modell med siste versjon av Snow Leopard, og har også lagt inn Windows 7 med alle oppdateringer. Jeg har begynt å spille på Undying igjen, et fantastisk spill med skikkelig atmosfære og god historie. Dessverre så blir mye av spillopplevelsen forringet av at spillet går veldig sakte - alt går liksom i "slow motion". Dvs. til og med i cutscenes går karakterbevegelsene mye saktere, slik at man må vente i ca. 10 sekunder mellom hver tale/dialog. Hopping og løping etc. går veldig sakte. Noen ganger så går spillet i normalt hastighet, men det er bare få sekunder av gangen. Helt i starten av spillet går det også i normalt tempo (de ca. 10 første minuttene). Er det noe jeg kan gjøre for å fikse dette? Hadde satt stor pris på gode råd. Takker, og godt nytt år. Endret 31. desember 2011 av Mac_31 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Prøv å køyre spelet med berre ein prosessorkjerne? Kom på at det var litt dårleg forklart. Start spelet i W7, tab ut, ctrl-alt-del, høgreklikk på Undying under Programmer -> gå til prosess -> høgreklikk, "angi affinitet", og fjern nok haker til at det berre er ein igjen (kontra 2-4 som default). Gamle spel har ein uvane med å veksle mellom sirup og fast forward på moderne system med fleire prosessorkjerner. Endret 31. desember 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Mac_31 Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Hei! Mange takk for svaret. Jeg gjorde akkurat dette, men spillet går fremdeles i "rykk og napp". Er det noen annen måte å fikse dette måte? (Eller er det noen admin-rettighet funksjoner som står i veien for at denne forandringen tar effekt?) Takker. Endret 31. desember 2011 av Mac_31 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå