Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 31. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 31. desember 2011 Hei. Jeg er en aktiv bruker her på forumet, men jeg velger å være anonym, da dette ikke er noe jeg vil bli "mobbet" for av bekjente. Spørsmålet mitt er kort sagt: Hvordan i helvete skal man reagere når jenter begynner å danse tett på dansegulvet? Jeg var nemlig ute i går. Jeg gikk til nattklubben alene, da jeg bor like i nærheten og ikke orket å krysse flere kommunegrenser for å dra på vorspiel, for så å komme tilbake et par timer senere. Da jeg kom, var det ikke så mange der, men jeg kjøpte meg en øl og satte meg sammen med en fyr jeg går på skole med (vg3). Noen jenter fra skolen vår var på dansegulvet. Så kommer ei jente vi begge kjenner litt og drar oss begge ut på dansegulvet. Jeg hadde ikke en gang drukket ferdig min første øl. Jeg er ikke særlig flink til å danse. Det vil si, jeg danser vanligvis ikke uten å ha drukket mange liter og fått kommet i skikkelig stemning. Jeg følte meg veldig stiv der jeg sto og gjorde "stor ball" med den ene armen. Bena mine var nesten ikke i bevegelse og musikken var lite fengende. Jeg følte meg rett og slett dum der jeg sto blant maks 10 andre på dansegulvet og var stiv som en stokk, mens de spratt rundt som noen hypre ekorn. Så kommer hun vi kan beskrive som "skolens babe" og begynner å danse tettere med meg. Hun var full av energi og jeg hadde ingenting som minnet om rytme i kroppen min. Så kommer hun tettere, hever seg opp og ned mens hun nesten sitter på låret mitt. Jeg prøver bare å smile litt, for jeg ante ikke hva slags respons jeg skulle gi. Jeg var ikke i dansestemning og jeg klarte ikke å finne på noe mer kreativt enn "stor ball". Bevegelsene hennes minnet om en dans i filmen Superbad. For dere som ikke har sett eller husker den filmen, så kan dere se det første minuttet av dette klippet: Hun så omtrent slik ut. (Hun menset ikke på buksa mi, da.) Jeg var verre enn Seth i filmen. Som dere ser, klarte han nesten å finne rytmen og hadde litt mykere bevegelser. Jeg kom aldri i riktig stemning i løpet av kvelden. Etter at skolens babe var ferdig med seansen, klarte jeg å snike meg unna dansegulvet og drikke mer øl. Stedet begynte å bli fullere. Så mens jeg satt på en benk sammen med noen kamerater, kom to jenter jeg ikke kjenner (men som var russ på skolen min i fjor) og dro meg opp og ut på dansegulvet igjen. Plutselig står jeg midt i en ring med fem-seks ukjente jenter. Jeg er rådvill, men prøver meg på "stor ball" igjen. Og som om jeg var offeret i en massiv gruppevoldtekt, kom én og én nærmere, hengte seg rundt skuldrene mine og gned seg mot låret mitt etter tur. Etter hvert to og to, på hver sin side. Jeg var fortsatt stiv (i kroppen), men prøvde så godt jeg kunne å henge med og få opp nivået på dansen min. Jeg kom meg bort fra dansegulvet igjen da jeg så sjansen, men igjen og igjen ble jeg slepet tilbake. Det jeg lurer på, er altså hvordan normale mennesker reagerer i disse situasjonene? Hvilken respons skal man gi og hvordan? Hva er grunnen til at jentene plutselig hadde så stor interesse for meg? Jeg er realistisk. Jeg vet at jeg ikke er spesielt kjekk eller populær. Enda så idiotisk eller komisk dette kan høres ut for noen, så er det blodig alvor. Jeg setter pris på om dere kan holde svarene deres seriøse. Postet av anonym: 907ff821e3511d9807058c4667ac2a33 21 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Virker som om de hadde det gøy og tullet med deg. Det hadde kanskje hjulpet å kunne danse litt uten å være full, slik at det ikke blir sånn klein dans som du beskrev. Dette vet jenter å "utnytte" og sjekker hvordan du takler presset. Ellers så ville bare damene ha deg(gruppesex). 3 Lenke til kommentar
DMN Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Når jenter grinder på deg er det jo utrolig lett å "danse"; bare hold rundt dem og press dem enda hardere mot kroppen din. Beveg hoftene i takt med rytmen hennes og snu henne i blant slik at hun står med ryggen (rumpa) mot deg mens du har hendene dine på innsiden av låret hennes og presser hun mot deg. Litt vanskelig å forklare, men du skjønner vel.. Sliter du med dansinga nå kommer du til å ha det hardt når du står der uten noen jente! Det er dog ikke verre enn å trene inn litt rytme i kroppen. Tango og samba anbefales sterkt for å få inn god rytme som kan lett anvendes på dansegulvet Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Virker som om de hadde det gøy og tullet med deg. Det hadde kanskje hjulpet å kunne danse litt uten å være full, slik at det ikke blir sånn klein dans som du beskrev. Dette vet jenter å "utnytte" og sjekker hvordan du takler presset. Ellers så ville bare damene ha deg(gruppesex). Ja, jeg prøver å kutte ned på drikkinga og ha det moro uten. Det kommer litt etter litt. Hvordan skal man takle presset, mener du? Skal jeg vise entusiasme, eller en annen sinnstilstand? I virkeligheten føler jeg ikke stort verken fra eller til. Grunnen til at jeg i det hele tatt går ut på byen, er for å ha noe felles med andre mennesker og passe inn. Jeg har ikke så mye innebygd. Jeg tar meg gjennom hverdagen ved å "spille" sinnstilstander og følelser. Fake it 'til you make it, er mottoet jeg lever etter. Når jenter grinder på deg er det jo utrolig lett å "danse"; bare hold rundt dem og press dem enda hardere mot kroppen din. Beveg hoftene i takt med rytmen hennes og snu henne i blant slik at hun står med ryggen (rumpa) mot deg mens du har hendene dine på innsiden av låret hennes og presser hun mot deg. Litt vanskelig å forklare, men du skjønner vel.. Sliter du med dansinga nå kommer du til å ha det hardt når du står der uten noen jente! Det er dog ikke verre enn å trene inn litt rytme i kroppen. Tango og samba anbefales sterkt for å få inn god rytme som kan lett anvendes på dansegulvet Jeg skjønner hva du mener, bortsett fra det med å snu jenta. Hvis jeg prøver å flytte henne, er det ikke da en stor risiko for at hun går på snørra? Rytmen kommer som regel til slutt. Jeg må bare varme opp litt og komme i riktig humør. Den sitter alltid hvis jeg har drukket mye, men jeg prøver som sagt å kutte litt ned på det. Derfor foretrekker jeg å innta dansegulvet når det allerede er stappfullt, for da er det ingen som legger merke til om jeg er i utakt i begynnelsen. Postet av anonym: 907ff821e3511d9807058c4667ac2a33 Lenke til kommentar
Populært innlegg TheNarsissist Skrevet 1. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg skal gi deg det svaret jeg alltid gir når det gjelder samliv og sex spørsmål. DASK dem i ansiktet med peniser din! Bruk ditt hellige gudeskapte lemm som et slagvåpen. JAG dem vekk med peniser din! 30 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 I slike situasjoner er det bare èn ting å gjøre: Drikk mer! 4 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Eg var heilt sikker på at det her var en tråd om at penisen din blei stiv. BUT THIS IS BETTER. 9 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Gjør som alle andre idioter som befinner seg ute på dansegulvet i Norge per dags dato. Pek med pekefingeren og skyt ut underarmen din mot taket i takt med musikken. Bli en steker. 4 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 STEKARE! Opp med høyrehånda, og hopp i takt med musikken. Dritgøy! 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Her var det ikke mange seriøse svar å hente, men takk til dere som svarte skikkelig. Postet av anonym: 907ff821e3511d9807058c4667ac2a33 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Slik som du beskriver det fikk jeg og litt feelingen av at noen "lekte" litt med deg. Hvis ikke høres det jo ut som du har et slags drag. Det vet du best selv. Når det gjelder dansingen så er det ikke lett å vite hva man skal si. Først og fremst så kjenner jeg følelsen av å stå litt for edru på et dansegulv og ikke føle seg helt tilpass. Jeg er selv mer enn gjennomsnittlig glad i å danse, men blir jeg trukket ut på dansegulvet for tidlig på en fest førler jeg med stiv, utilpass og føler at det synes, noe som igjen gir meg enda dårligere feeling. Som du sier, man føler seg dum, kanskje selv om alle andre har det gøy og ikke legger merke til det. Det er ille å si det i en alder av 32 år, men jeg ville drukket mer. Når det gjelder hva mn gjør kommer det an på situasjonen. Jeg har alltid vært redd for å tøyestrikken for langt, så jeg blir aldri mer intim enn jenten allerede har vært. Dvs at selv om hun danser opp etter foten sin så ser jeg ikke på det som en invitasjon til å legge hende på baken hennes og trekke henne intil, det får hun gjøre først. Så det er punkt 1. Det andre kan være å ta hendene hennee og "danse" litt mer. Du kan da snurre henne og få litt avstand, trekke henne inntil igjen med ryggen hennes mot deg og holde på litt der. Dette kommer selvsagt an på musikktypen. Snurringen og svingingen gir deg også litt pauser fra å skulle finne på lure dansemoves, står du og gjør ballen hele kvelden tror folk du er rar. MEN! Alt med måte, det er ingen som vil bli snurret rundt som en filledukke og sjangle svimmel av dansegulvet. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Å drikke mer er ikke løsningen form meg. Jeg har pleid å gjøre det før og jeg har kommet fram til at det ikke er noe særlig bra. En ting er at det er surt å bruke mye penger og ha hodepine dagen etterpå. Enda viktigere er det at jeg har lettere for å si og gjøre ting jeg ellers ikke ville gjort, og lettere for å glemme. Når jeg hilser på folk, så vil jeg ikke at fyll og fanteri skal være bakgrunnen for bekjentskapet vårt. Det er greit å drikke litt øl av og til, men ikke så overdrevent mye. Jeg må bare prøve å lære meg å danse og ha det moro uten å drikke. Når det gjelder dansen, så er det ikke akkurat en type selskapsdans vi driver med. Jeg har ikke vært på noen nattklubber i andre byer, så jeg vet ikke om det er noen forskjell, men "dans" er kanskje et dårlig ord her. Det er mest slik at folk hopper og slenger armene i lufta til Rihanna og Eminem og andre popartister. Det er bare slik musikk som spilles. Jeg kan ikke så mye om dans, men jeg kan litt om fysikk. Å gi noen en impuls i et forsøk på å svinge eller snurre dem mens de hopper slik, vil nok gå særdeles dårlig. Postet av anonym: 907ff821e3511d9807058c4667ac2a33 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Det er nok ikke selskapsdans jeg snakker om, men jeg ser jo den at det ikke er all musikk det passer til. Men ikke snurre rundt heller, bare ta tak i hendene og føre/rotere henne slik at hun kommer inn mot deg andre veien. Det gir litt variasjon. Men det er klart, det er 10+ år mellom oss, så er nok en og annen ting som er ulikt i de miljøene man vanker i. Ellers så misforstod jeg spørsmålet ditt litt. Jeg trodde du lurte på hvordan du skulle føle deg mer vel på dansegulvet, ikke hvordan du skal stifte langvarige bekjentskap. Det finnes en middelvei mellom grøftefyll og morofyll, men det er ikke alltid like lett (for alle) å blanasere på denne. Ville det ha noe for seg å øve hjemme? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2012 Nei, jeg lurer ikke på bekjentskap. Det var bare en liten digresjon. Det jeg lurer på, er hva som er forventet at man gjør når jenter begynner å danse med en. Altså, hva man skal gjøre for ikke å se ut som en tulling der man står. Man vil jo virke som spennende type for damene. Og når de begynner å leke med en, som du sier, hvordan skal man svare da? Jeg kommer nok ikke til å øve hjemme, men som nevnt går jeg på vg3 i år, så det er nok av fester å danse på. Takk for svar. Postet av anonym: 907ff821e3511d9807058c4667ac2a33 Lenke til kommentar
Catnipz Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 De kødda med deg og prøvde å gjøre deg flau. Sorry. KOZ fra Catnipz, 22 år og et halvt år. Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 ^ Eller så er "stor ball" en føkkings pussymagnet. 2 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Haha, dævver av trådstarter. Men serr, relax mer a. Enten så kødda de med deg, med tanke på at det var mange på en gang, eller så er du en pussy-magnet. Har du et rykte på deg for å ha en stor pikk? Prata de med deg senere på kvelden? Uanz, lær deg å danse til neste gang.http://www.youtube.com/watch?v=9HgmhjvhX7o&feature=fvst You need to learn. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 (endret) *snip* Endret 7. mai 2018 av Krølle Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Kjente at jeg ble jævla nysgjerrig på hvordan "stor ball" utføres, hehe. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå