NoraO Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Vintervakkert Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 ikke lett å ta slike bilder rett mot lyset/solen.. det blir et stort utbrendt område oppe til venstre.. sjekk også hvitbalansen, snøen ble vedig blå her.... godt nyttår fra meg :=) og lykke til videre, vinteren er en fin tid å fotografere... men det er også krevende i forhold til teknikk. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Fint lys! Mulig med et godt kutt nede og litt oppe kanskje! Deilig å rusle rundt i vinterlandskap ja! 3'er! 1 Lenke til kommentar
NoraO Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 ikke lett å ta slike bilder rett mot lyset/solen.. det blir et stort utbrendt område oppe til venstre.. sjekk også hvitbalansen, snøen ble vedig blå her.... godt nyttår fra meg :=) og lykke til videre, vinteren er en fin tid å fotografere... men det er også krevende i forhold til teknikk. Godt nyttår til deg og! Ja, jeg har lyst til å bli flinkere å ta bilder om vinteren, synes d er litt vanskelig.. Bildene blir ikke helt som de skal. Men d er en lang vinter og jeg skal forhåpentligvis være med på et fotokurs i løpet av nyåret Takk for at du kommenterte bildet mitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg