Gå til innhold

Har dere lyst til å vidreutvikle et program/lage nytt

Anbefalte innlegg

Hei alle programmere av diskusjon, jeg lurte på om dere har litt lyst til å omprogramere et program (Mediarachnid 1.1 :nedlasting er her : http://sourceforge.net/projects/googledownload/files/)

Så om dere klarer å finne ut koden/får tilgang til den, så vill jeg gjerne øsnek at dere hadde klart å legge inn knapper som (IKKE FORHÅNDSVISING) og (hopp over bilder av en viss størrelse (oppølsmning) )

Da villa jeg vært veldig takknemlig! Desverre så har jeg ingen penger å gi bort!

Om dere ikke finner koden, har dere lyst til å lage et slikt program med disse funksjonene for 4chan, både enkeltthread dwonload og hele katerogien, eller 20 threads , 50 eller 100.

Tuuusen takk!

Ja jeg vet at det finnes programmer for å laste ned enkeltthreader, og for å øaste ned hele katerogier, men den som laster ned hele katerogier viser bildene i den oppølsningen som er på 4chan, og programmet kræsjer på store bildet (et par tusen. tror det er rundt 5k og oppover)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slike ønsker må du nesten melde på sourceforge. Det er det prosjektsiden er til for.

Uansett, jeg kunne ikke finne hvor forfatteren har lastet opp kildekode. Det står også at dette er ett MS Visual Basic .NET prosjekt. Ikke akkurat my cup of tea, men kanskje noen andre kunne tenke seg å fikse ett program for å laste ned bilder fra 4chan.. (nei, jeg har ikke planer om å gjøre dette for deg.)

Endret av dahuff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...