Jo-Bent Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Hei. Jeg bygde pc-en min her for noen måneder siden. Jeg har hatt disse problemene hele tiden og har egentlig bare ignorert dem. Greia er at når jeg starter pcen så skrur den seg på, er på 2-3 sekunder(rekker ikke loade noe som helst), så restarter den. Etter at den har restarta seg selv går resten av oppstarten helt fint og jeg kan bruke pcen. Det var problem nr. 1. Så det andre er at dersom jeg setter pcen i dvale/hvilemodus, og senere forsøker å starte den igjen, hører jeg msakinen begynner å jobbe. Men skjermen er like svart som før, og kommer aldri på igjen. Jeg har forsøkt å skru av og på skjermen manuelt også men får bare opp "No signal detected." så blir den svart igjen. Dette resulterer i at jeg må holde inne av/på knappen på pcen for så å starte maskinen på nytt. Specs: HDD: SAMSUNG SPINPOINT F3 1TB SATA/300 7200RPM CPU: INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155 PSU: FRACTAL DESIGN NEWTON R2 800W MODULÄRT SSD: CORSAIR FORCE SERIES 3 2.5" 120GB SSD MLC RAM: CORSAIR 8GB DDR3 VENGEANCE PC3-12800 1600MHZ CL9 (2X4GB) HK: ASUS P8Z68-V PRO Z68 S-1155 ATX GPU: ASUS GEFORCE GTX 570 DIRECTCU II 1280MB PCI-E DVI/HDMI OS: Window 7 ultimate (skal ikke ha noe å si for problem nr. 1. hvertfall(?)) Håper noen vet hva som er galt Endret 31. desember 2011 av NAPse Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Den første er ikke noe problem. Det er slik BIOS oppfører seg nå. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1378271 Den andre vet jeg ikke, men sjekk at driver for skjermkort er oppdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå