Donkey Kong Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hvilket spill på custom game på battle net er gøyest? Mine favoritter er: Dracula- gå på draculajakt er morsomt ww3- world domination- ekte verdenskrig! escape from the pyramis-samarbeid for å klare utfordringer diplomacy geforce(ingenting er som krig med ekte kart) Hva syntes dere? Hva er det beste custom gamet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 jeg liker tower defence. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Liker også tower wars og risk er også litt morsomt.. Også er det en hero mod hvor du skal slakte creeps, og de forskjellige bøkene koster 100 gold.. Kult med hero med 500-600 i damage og 200 i armor.. Husker ikke navnet på modden.. Hvilke sider er de beste for å laste ned war3 mods? Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Hvilket spill på custom game på battle net er gøyest?Mine favoritter er: Dracula- gå på draculajakt er morsomt ww3- world domination- ekte verdenskrig! escape from the pyramis-samarbeid for å klare utfordringer diplomacy geforce(ingenting er som krig med ekte kart) Hva syntes dere? Hva er det beste custom gamet? arf, ww3 er ikke noe gøy, bruker alt for lang tid liker selv aeon of 6 gods jeg...viss dette mapet finnes til tft? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 liker best tower defence. Synes ikke ums er like kult på war 3 som feks sarcraft. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 litt forskjellig, men sc arena elns er jo rå... Enig med zephy, war3 ums er ikke like bra som sc ums.. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 modèn du tenker på er nok balins tomb Lenke til kommentar
zaico Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 ingen som vet om noen sider å laste ned mods fra? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 den beste er defence of the ancients Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Kan dere også si hvor man får tak i disse modene? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg henter alle mine modder ved å spille dem. Yndlingene mine er DEFINTIVT Tower Defense og alle tenkelige variasjoner av denne. (Inkluderer Tower War og alt som bygger på samme prinsippet) Liker også RPGer, hvis de er laget bra nok, men det er det få som er. Og Aeon of ***. KULT! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Kan dere også si hvor man får tak i disse modene? laster de ned inni battle.net , alt skjer automatisk Lenke til kommentar
zaico Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Kan dere også si hvor man får tak i disse modene? laster de ned inni battle.net , alt skjer automatisk Men der får man bare tak i de alle spiller, kulere og finne en download side hvor det står litt om modden og sånn.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Tja, jeg tok kontakt med en av modderene som hadde gitt ut et map via Messenger og fikk tak i rykende ferske betaer på den måten Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 liker best tower defence. Synes ikke ums er like kult på war 3 som feks sarcraft. synes ums er 10x bedre på War3 enn på Starcraft. Mange fler muligheter, flere maps, mange morsomme ideer. Vis du ikke synes det er bra, tror jeg du bare har uflaks med å velge maps.. Lenke til kommentar
Ripsta Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Dota er desidert best. Andre plass får Wintermaul - Center must be strong versjonen. Tredje går til Sliver Open RPG. Men det funker bare om folk er skikkelig seriøse og pk'er hverandre =) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Har bare prøvd Tower Defence. Så jeg vet ikke helt om det er det beste.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå