Hanssiii Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Hei og hopp! Jeg skal ha en ny bærbar pc til skolebruk, skal fraktes MYE og brukes til FM 2012, Office, se på sumo/viaplay og streame innhold fra NAS.. Av og til skal den også kobles på TV'en. Så, noen som har noen tips til hva jeg bør velge? Har som nevnt i tittelen sett på to kandidtaer, men vet også at ASUS har modeller som også faller inn i denne kategorien, så om du mener en annen kanditat er bedre enn disse to, kjør på Takk takk! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Hei og hopp! Jeg skal ha en ny bærbar pc til skolebruk, skal fraktes MYE og brukes til FM 2012, Office, se på sumo/viaplay og streame innhold fra NAS.. Av og til skal den også kobles på TV'en. Så, noen som har noen tips til hva jeg bør velge? Har som nevnt i tittelen sett på to kandidtaer, men vet også at ASUS har modeller som også faller inn i denne kategorien, så om du mener en annen kanditat er bedre enn disse to, kjør på Takk takk! Hva slags skolebruk er det? Hvilke programmer? Lenke til kommentar
Hanssiii Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Hva slags skolebruk er det? Hvilke programmer? Nei, det vil i hovedsak gå i Office, excel og word Har en MBP til å takle de tyngre oppgavene Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Hva slags skolebruk er det? Hvilke programmer? Nei, det vil i hovedsak gå i Office, excel og word Har en MBP til å takle de tyngre oppgavene Da vil jeg nok anbefale Mac. Har brukt Mac hele livet og det er en fantastisk jobbepc i forhold til Windows Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Hva er prisforskjellen på de to PC'ene du har sett deg ut? @whitestone En kommentar som det der legger bare opp til nok en unødvendig Windows vs. OS X diskusjon. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Her ville jeg valgt Samsung lett. Fantastisk PC! Kjør stil, ikke kjør et manifest fra helvete. Lenke til kommentar
Hanssiii Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 MBA er noen hundrelapper billigere(studentpris) om man velger samsungen med win home ed 64 og og 3 500 kr billigere om man velger samsungen med win pro Hvilket OS det er har ikke så mye å si, har begge, liker begge, klarer begge. Fordeler og ulepmer med begge to:-) Her ville jeg valgt Samsung lett. Fantastisk PC! Kjør stil, ikke kjør et manifest fra helvete. Har du den? Åssen er styringsflaten? Hørt at den har fått en del kritikk! Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 MBA er noen hundrelapper billigere(studentpris) om man velger samsungen med win home ed 64 og og 3 500 kr billigere om man velger samsungen med win pro Hvilket OS det er har ikke så mye å si, har begge, liker begge, klarer begge. Fordeler og ulepmer med begge to:-) Her ville jeg valgt Samsung lett. Fantastisk PC! Kjør stil, ikke kjør et manifest fra helvete. Har du den? Åssen er styringsflaten? Hørt at den har fått en del kritikk! Den er perfekt. Min mor har den, med SSD. Kjapp som fy og en svært god PC på alle punkter. Batteriet, ytelsen, designet og form er perfekt i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå