AnjoEntertainment Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Hva er det som gjør, at når du skyter ut glonteklatten i porselenskålen, så ligger gule maisklomper igjen? Er det meningen man skal plukke dem opp? Er det insekter? Endret 31. desember 2011 av Adulf Ordtitter Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Det er ikke farlig Fordøyelsessystemet til mennesket mangler enzymer som er nødvendige for å fordøye cellulose, en viktig bestanddel i skallet på maiskornene. Det er bare skallet som kommer ut helt i avføringen, mens den myke maten inne i kornene er forholdsvis lett fordøyelig. Hvis du av en eller annen grunn ønsker å unngå hele maisskall i avføringen, er det ingen annen måte å gjøre det på enn å passe på at du tygger kornene i stedet for å svelge dem hele. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 Altså, når de kommer ut er de jo gule og beveger seg. Det høres helt dust ut, men jeg kjente på en, og det kom ut grønn, slimete gugge når jeg klemte på den. Det har vært sånn i flere uker nå, men dietten min er noenlunde den samme. Lenke til kommentar
oletangen Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Du kan for FAEN ikke mene at du tok en mais UT av bæsjen din og KLEMTE på den!? 7 Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 Du kan for FAEN ikke mene at du tok en mais UT av bæsjen din og KLEMTE på den!? Jeg gjorde jo ikke det, men den smeltet av seg selv, og det var da jeg så det. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 Fastlegen min er ikke på jobb i dag. Kan noen være så snill å hjelpe? :S Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Så lenge du ikke tygger den, så kommer maisen ut, seende noen lunde slik ut som når den gikk inn. Magesyren og enzymblandingen som magesekken skiller ut i fordøyelsen er grønn (bare prøv å spy på tom mage), og denne trekker inn i maisen i magesekken, men er ikke sterk nok til å fordøye den yttre delen av maiskornet uten at du tygger det i stykker. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 Så lenge du ikke tygger den, så kommer maisen ut, seende noen lunde slik ut som når den gikk inn. Magesyren og enzymblandingen som magesekken skiller ut i fordøyelsen er grønn (bare prøv å spy på tom mage), og denne trekker inn i maisen i magesekken, men er ikke sterk nok til å fordøye den yttre delen av maiskornet uten at du tygger det i stykker. Men hvorfor beveger de seg, og blir grønn når de blir klemt på? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Så lenge du ikke tygger den, så kommer maisen ut, seende noen lunde slik ut som når den gikk inn. Magesyren og enzymblandingen som magesekken skiller ut i fordøyelsen er grønn (bare prøv å spy på tom mage), og denne trekker inn i maisen i magesekken, men er ikke sterk nok til å fordøye den yttre delen av maiskornet uten at du tygger det i stykker. Men hvorfor beveger de seg, og blir grønn når de blir klemt på? Hvem vet, mark? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Så lenge du ikke tygger den, så kommer maisen ut, seende noen lunde slik ut som når den gikk inn. Magesyren og enzymblandingen som magesekken skiller ut i fordøyelsen er grønn (bare prøv å spy på tom mage), og denne trekker inn i maisen i magesekken, men er ikke sterk nok til å fordøye den yttre delen av maiskornet uten at du tygger det i stykker. Men hvorfor beveger de seg, og blir grønn når de blir klemt på? Beveger seg? Om ting beveger seg av seg selv i avføringen din har du mark Og da er det bare å dra til legen, fortelle at du har mark, og få ormekur. At de blir grønne regner jeg med er fordi de inneholder grønn magesyre/galle og når du klemmer på de så kommer det ut? Lenke til kommentar
Populært innlegg Need44speed Skrevet 31. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 31. desember 2011 10 Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg går utifra at folk flest har skjønt at dette var et trolle-innlegg som fant sine røtter klokken fire om natten blant en litt for trøtt vennegjeng. Beklager tilfellet! Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 No shit, Sherlock? hehehehehehehehehehe Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Du kan umulig være gammel når dette var morsomt Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Du kan umulig være gammel når dette var morsomt Setningen din skal avsluttes med ett punktum - så gammel er jeg, at jeg vet slikt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg