Boil In Bag Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Heisann Jeg tenker å montere noen vifter i kabinettet, og jeg lurer på hvilke jeg skal gå for. Jeg har bare funnet fram en link, og det er de viftene som fulgte med pcen, duger de? Jeg er også interessert i deres annbefalninger Det er forresten 120/140mm (for fronten må det være 120mm) det er snakk om. En vifte kontroller kan også være ideelt. Takker for svar! MVH Lenke til kommentar
TEO3201 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Har hørt at "air penetrator" viftene fra silverstone er gode. Link (de med lys): http://www.komplett.no/k/search.aspx?q=Silverstone+air+penetrator Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Ville ikke hatt vifter med lys i et så stilrent kabinett som R3. Noctua har meget gode vifter, eller så funker nok viftene fra Fractal bra også. Lenke til kommentar
TEO3201 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Ville ikke hatt vifter med lys i et så stilrent kabinett som R3. Noctua har meget gode vifter, eller så funker nok viftene fra Fractal bra også. Ønsker ikke å være et troll... Men dette er opp til "boil in bag" å bestemme. Personlig synes jeg at noctua vifter er gode, men fargekombinasjonen er så dårlig at det ikke er verdt å kjøpe dem hvis man tenker på utseende. fractal sine er greie ja, hvis man vil ha det enkelt + bra kjøling. Endret 1. januar 2012 av TEO3201 Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg bryr meg fint lite om farge osv, men jeg vil ikke ha lys. Er det noen andre vifter å annbefale? Er "air-penetrator" de uten lys noe nevneverdig eller? Hvilke noctua vifter forresten? Takker for svar! Godt nyttår Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Det er også relativt vansklig å male om noctuaviftene ref. film på youtube angående dismantling av 140mm vifta deres. Lenke til kommentar
Code# Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg har kjøpt flere av originalviftene fra Fractal Design til mitt R3-kabinett. Mest stilrent synes jeg. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg har kjøpt flere av originalviftene fra Fractal Design til mitt R3-kabinett. Mest stilrent synes jeg. Var det jeg tenkte også Noen som har en fin viftekontroller og annbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå