Gå til innhold

Israel, et land uten fremtid

mwy

Anbefalte innlegg

Men det er fortsatt ingen menneskerett.

Vi kan ikke lage et innvandringsystem hvor man baserer seg på rase. Det finnes enkle måter å holde de dårlige eplene ute. Det gjør man ved å stille krav og slutte å slippe inn folk bare fordi vi synes synd på dem.

Vil de ikke bidra til Norge, så slipper vi dem ikke inn.

Joda, det hadde vært det beste, men slik vet vi alle at det ikke er. Vi skal utryddes som folk koste hva det koste vil sier de internasjonale sosialistene. Selv om at det som nå skjer i Oslo per def er folkemord så fortsetter man som aldri før og enser ikke problemene tilknyttet denne komplette galskap.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk reiser jorden rundt nå for tiden, og henter sine partnere over alt. Vi kan ikke nekte folk å gifte seg med hvem de vil pga av rasemessige hensyn. Det er jo apartheid.

Men det er fortsatt ingen menneskerett.

Hvis vi snakker om "Verdenserklæringen om menneskerettigheter", så er det faktisk det.

"Artikkel 16.

1. Voksne menn og kvinner har rett til å gifte seg og stifte familie uten noen begrensning som skyldes rase, nasjonalitet eller religion. (...)"

http://www.fn.no/FN-informasjon/Konvensjoner-og-erklaeringer/Menneskerettigheter/FNs-verdenserklaering-om-menneskerettigheter

Men jeg går ut fra at du er typen som bare snekrer sine egne menneskerettigheter, og som slenger ut at det og det er ingen menneskerettighet. ( Selv om det altså er det ifølge menneskerettserklæringen. )

• Liker 3
Lenke til kommentar

Gå tilbake til Norge før masseimmigrasjonen. Hvordan skulle noen "kreve" denne retten da?

"det er en mangel på asiater og negre her.. jeg forlanger å kunne gifte meg utenfor min rase"

Fungerer ikke på den måten.

Endret av RoaldN
Lenke til kommentar

Om vi leser litt videre i dette makkverket som kalles "menneskrettigheter" så kan vi også lese følgende:

3. Familien er den naturlige og grunnleggende enhet i samfunnet og har krav på samfunnets og statens beskyttelse.

Hvor kommer den statsautoriserte feminismen som ødelegger familieenheten inn bildet her?

Dine rettigheter er gudegitte og kommer ikke fra noe jødestyrt internasjonalt organ som over alt på jord ønsker den hvite manns undergang.

Lenke til kommentar

Gå tilbake til Norge før masseimmigrasjonen. Hvordan skulle noen "kreve" denne retten da?

Nå mener du masseimmigrasjonen de siste 40 årene?

Og du mener at før dette kunne ikke folk kreve denne retten?

Men FNs menneskerettighetserklæring ble underskrevet av Norge den 10. desember 1948. Siden da har nok nordmenn kunnet kreve denne retten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...