iakn Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Vil bare si med en gang at dette er første gang jeg er TS, så vet ikke egentlig hvordan jeg skal gjøre det. Så til mitt problem. Jeg er 14 år gammel og er blitt satt til å finne en fin gave til min søsters bursdag da hun blir 26, fra meg og foreldrene våre. Også har jeg rett og slett satt meg fast i at det må være en litt fin kanskje litt dyr veske. Så er det noen som her inne som kan hjelpe blir jeg superglad Vesken må være kjøpt innen 14 januar! På forhånd takk 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Noe fra Mulberry? Lenke til kommentar
iakn Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Tusen takk Vet du hvilke nettsteder eller butikker man kan få tak i det? Og pris? Lenke til kommentar
iakn Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Noe fra Mulberry? Tusen takk Vet du noen nettsteder som selger det og priser? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Her. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Hva mener du med dyr? 2000 kr? 5000 kr? 20000? Lenke til kommentar
Knarkhild Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 En klassisk Mulberry-veske kommer du langt med, vet du hva slags veske hun ønsker seg? Hvilken stil har hun? Pass uansett på at det er byttemuligheter, ikke kjøp en random veske på nettet. Ev. kan du kjøpe veske på nettet hvis du/dere er helt sikre på hvilken veske hun vil ha, og ikke minst fargen på vesken. Hvilken prisklasse er det snakk om? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Veske er et sjansespill, jeg hadde latt det være. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Tja LHUS , det trenger ikke å være så vanskelig, man kan finne ut hva hun har fra vesker før av og kjøpe noe i den stilen, eller prøve å finne ut om hun har lyst på en spesiell veske og sørge for å kjøpe denne. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Hva er å veske? 2 Lenke til kommentar
iakn Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Hva mener du med dyr? 2000 kr? 5000 kr? 20000? Tenkte nok i prisklassen 1000-2000 i og med at jeg skal kjøpe den selv, og jeg er 14 og har ikke veldig mye penger Veske er et sjansespill, jeg hadde latt det være. Hun har selv sagt at hun virkelig trenger det Lenke til kommentar
iakn Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 En klassisk Mulberry-veske kommer du langt med, vet du hva slags veske hun ønsker seg? Hvilken stil har hun? Pass uansett på at det er byttemuligheter, ikke kjøp en random veske på nettet. Ev. kan du kjøpe veske på nettet hvis du/dere er helt sikre på hvilken veske hun vil ha, og ikke minst fargen på vesken. Hvilken prisklasse er det snakk om? Hun liker vesker som er ganske nøytrale, men fine. Tror svart og andre mørke farger hadde passet henne. Når det gjelder pris, så er det jeg som skal kjøpe vesken og jeg har ikke så mye, så blir nok mellom 1000 - 2000. Lenke til kommentar
iakn Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Har også lurt litt på friis and company veske, men lurer på om de kanskje er litt fjortis? Eller er jeg helt på jordet?! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Friis er ekstremt fjortis. Pippa-vesken fra Modalu er jo veldig i vinden nå, og den ligger vel ikke så langt over 2000 tror jeg. Lenke til kommentar
Knarkhild Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Pippa-vesken kostet rundt 2500 kr på Infinity på Lagunen Kjøpesenter sist jeg så etter. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Friis er, som fkm sier, ekstremt fjortis, i tillegg til å se gyslig ut. Du får ikke en clutch fra Mulberry til 2k, så det blir nok dessverre uaktuelt. Men sa du ikke at det skulle være fra foreldrene dine også? Og så ble det plutselig deg alene? Lenke til kommentar
Knarkhild Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 TS, hvor holder du til i NOrge? Lenke til kommentar
iakn Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Friis er ekstremt fjortis. Pippa-vesken fra Modalu er jo veldig i vinden nå, og den ligger vel ikke så langt over 2000 tror jeg. Pippa-vesken? Ikke hørt om Lenke til kommentar
iakn Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 TS, hvor holder du til i NOrge? Akkurat flyttet til Gjøvik, ikke kjent der Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 31. desember 2011 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2011 Hvis du ikke har hørt om Pippa-vesken fra Modalu er det jo bare og søke og se om det er et alternativ. Hvis du skal avfeie alt du ikke har hørt om så blir det jo helt poengløst å anbefale noe som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå