Gå til innhold

Spill krasjer etter installering av Intel Inf Update

The_Lobster

Anbefalte innlegg

Hei!

Har ny maskin med gammel harddisk (ble ikke formatert, Win2k ble lagt oppå den gamle. Dog, alle gamle drivere er slettet, og installasjonen ble som ny, untatt alle "ikke-windows" filer da.)

Specs:

Asus P4P800 Deluxe

Sapphire Radeon 9500 Atlantis 128mb

512mb GeIL Golden Dragon Series PC3200

Gammel 7200rpm 30.7gb IBM hd.

Inntil nå har jeg kunnet spille spill som UT2k3 og Serious Sam 2 flytende. Har da hatt alle drivere innstalert, blant annet DirectX 9b og Catalyst 3.6, untatt Intel Inf Update chipset driverne og Intel Acceleration greiene.

Jeg kom på idag angående Intel Inf driverne, og satte inn Asus cd'n og installerte dem. Installerte på samme tid Asus PC Probe.

Installerte så MS Flight Sim 2000 Pro. Alt gikk helt greit inntil jeg hadde flydd i 2min, da maskina plutselig kræsjet fullstendig, og reebot var nødvendig.

Jeg prøvde så senere med ett annet spill som jeg installerte, NFS Porsche 2000. Det spillet kommer til loading-skjermen og holder seg der for evig. (dog, kommer tilbake til windows ved hjelp av ctrl+alt+delete).

Slettet så det jeg kunne, av ting jeg hadde installert siden problemene dukket opp. Som bare var Asus PC Probe. Har ikke avinstallert Intel Inf driverne. Prøvde så UT2k3. Kræsjet midt ute i spillet det også. Og måtte ta reboot.

Er helt fra meg her... :cry: Hva er det som skjer?

Håper noen kan hjelpe meg...

Joachim

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...