Swafty Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Fins det et program som jeg bare kan ta bilder fra internett og lage de i den størrelsen mobilen min kan ha og så mange farger den har? Og så putte de inn i mobilen med wap eller bluetooth??? Lenke til kommentar
jazzen Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Skaff deg en sonyericsson p800 så kan du putte åssen bilder du vil inpå mobilen Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hva slags telefon har du? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Jeg har nokia 3650 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg har nokia 3650 DA kan du jo bare putte inn allslags bilder på telefonen...samme som p800 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 18. august 2003 Forfatter Del Skrevet 18. august 2003 SÅ hvis jeg finner et bilde på internett kan jeg da bare ta det inn på mobilen uansett hvor stort bilde er og hvor mange farger det har?[/img] Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Eller du kan bruke image converter i Nokai Pc suite %.0 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 eller du kan laste ned dette geniale bildebehandlingsprg. http://www.irfanview.com Med det kan du gjøre batch processing dvs. velge masse bilder og skrive inn hvilken størrelse og fargedybde de skal og klikke start så er alle omgjort slik du vil ha dem. er freeware. kan også endre navn rotere bilde + + Veldig kjapt og enkelt program for bilderedigering, jeg trenger nesten aldri starte photoshop mer Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 eller du kan laste ned dette geniale bildebehandlingsprg. http://www.irfanview.com Med det kan du gjøre batch processing dvs. velge masse bilder og skrive inn hvilken størrelse og fargedybde de skal og klikke start så er alle omgjort slik du vil ha dem. er freeware. kan også endre navn rotere bilde + + Veldig kjapt og enkelt program for bilderedigering, jeg trenger nesten aldri starte photoshop mer Takk fir linken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå