Gå til innhold

Er Desire S verdt pengene?

:utakt

Anbefalte innlegg

Det er ikke så lett å velge ny telefon ... Jeg har lest litt for mange tester og forumtråder nå. Sist jeg var i en butikk og prøvde litt telefoner, fikk jeg mest sansen for Desire S. Den lå godt i hånda, passe stor, solid skrudd sammen, fint design og HTC sense ser ikke dumt ut. Bakdelen er jo at den koster litt til å være såpass 'gammel'. Er den verdt det? Jeg ser litt på Xperia Neo også, men registrerer at den får skikkelig tyn for batteritida. Tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke så lett å velge ny telefon ... Jeg har lest litt for mange tester og forumtråder nå. Sist jeg var i en butikk og prøvde litt telefoner, fikk jeg mest sansen for Desire S. Den lå godt i hånda, passe stor, solid skrudd sammen, fint design og HTC sense ser ikke dumt ut. Bakdelen er jo at den koster litt til å være såpass 'gammel'. Er den verdt det? Jeg ser litt på Xperia Neo også, men registrerer at den får skikkelig tyn for batteritida. Tips?

Helt klart. Konge telefon, med masse kraft. Gå for den, skikkelig godt sammenskrudd! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vil ikke si at Desire S er verdt 2800 når du får telefoner som f.eks. Samsung Galaxy W 500kr billigere. Den har også 3,7" skjerm og raskere prosessor. Motorola Defy Plus er også et bra alternativ til samme pris som Galaxy W, og den er også støt/vannsikker hvis det er noe du kunne tenke deg. Angående skjermstørrelse så tror jeg du blir mer fornøyd med 4" eller mer i lengden. Min gamle Desire føles veldig liten sammenliknet med dagens modeller.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg vært på butikktur igjen, og jeg kan nok klare å venne meg til 4" skjerm. Hva blir beste dealen for ca 25-2600 da? Fikk litt sansen for både Galaxy S (plus) og Incredible S. LG sine virker også knall på papiret, men jeg leser i ymse forumtråder at det er mange som har problemer med disse. Jeg vil jo ha noe som funker ordentlig. :) andre innspill?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...