South_Bridge Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg skulle gjerne vite mer om dette, er det noen her som har ordnet det slik ar de mottar penger for sine apps? Jeg har bare sett på den ene siden hvor man må oppgi bankens info samt bic/swift og iban. Hva er det siste der, og hvordan skaffer jeg det? videre på den samme siden står det nevnt noen blanketter jeg må fylle inn og sende med brevpost. Det som hadde vært episk var om noen kunne skrive den ultimate guiden på dette. Hva som må sendes hvor, estimert tidsrom for respons, riktig rekkefølge osv. Funker vel ikke bra å grabbe noe på Google for etter hva jeg har forstått så er reglene ulike fra land til land. ønsker ikke informasjon om hvordan man lenker til apps med reklame. Lenke til kommentar
torbjørn marø Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 IBAN står for International Bank Account Number, og du bør kunne finne ditt IBAN-nummer i nettbanken din. Hvis ikke må du spørre banken. BIC står for Bank Identifier Code. Denne får du også av banken. Syntes Microsofts egne beskrivelser og FAQ var ganske greie, men har ikke gjennomført prosessen selv. Chattet derimot med de som hadde ansvar for selve verifiseringen av bruker-registreringen (da jeg gjorde den), og de var til opplysning veldig hjelpsomme, så hvis du har noen spesielle utfordringer så kan de hjelpe deg. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Får bare hive meg rundt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå