Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av førstebil

Raamstad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her har du en fin første gangs bil ;)http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32234474 du får garantert oppmerksomhet

Vet ikke om jeg ville hatt oppmerksomhet hvis jeg satt i den :p

Dekk tryne ditt da...

Eller kjør en annen bil? :)

Jasså? Reigner med du kjører BMW? Sikkelig negativ du. Men alle har sin smak ikke sankt ? Smaken er som baken! Tenk om alle hadde kjørt BMW? Da hadde ingen brydd seg , ingen diskusjoner

Lenke til kommentar

Her har du en fin første gangs bil ;)http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32234474 du får garantert oppmerksomhet

Vet ikke om jeg ville hatt oppmerksomhet hvis jeg satt i den :p

Dekk tryne ditt da...

Eller kjør en annen bil? :)

Jasså? Reigner med du kjører BMW? Sikkelig negativ du. Men alle har sin smak ikke sankt ? Smaken er som baken! Tenk om alle hadde kjørt BMW? Da hadde ingen brydd seg , ingen diskusjoner

Jeg kjører faktisk ikke bil per dags dato, men jeg har hatt 3 BMWer ja, og jeg har vært så fornøyde med dem at jeg ikke nøler med å anbefale merket videre.

Lenke til kommentar

En dødskjedelig T20 med 1.8, et ikon? Hadde det vært en GT4 hadde jeg vært enig, med en 116hesters sugemotor? :thumbdown:

Den nyere har 145 hk , men bilen er ikke tong . Har selv en 1996 mod celica t20 den har 120 hk er kjempe fornødyd med bilen samme farve setter men på chrome felger og senker den blir den drit fin ;) har d selv. Bilen drar greit

Endret av rema100
Lenke til kommentar

Mazda 323 og Hyundai Accent er to ganske bra førstegangs biler. Ingen av de er dyre eller koster mye penger, ingen av de bruker mye på mila eller har dyre deler. Pluss at de er forholdsvis enkle å selge videre hvis de ikke er kjørt i hjel.

Forsikring osv. er også helt greit prisa. Dette varierer jo selvfølgelig.

Endret av venture
Lenke til kommentar

Mazda 323 og Hyundai Accent er to ganske bra førstegangs biler. Ingen av de er dyre eller koster mye penger, ingen av de bruker mye på mila eller har dyre deler. Pluss at de er forholdsvis enkle å selge videre hvis de ikke er kjørt i hjel.

Forsikring osv. er også helt greit prisa. Dette varierer jo selvfølgelig.

Hyundai Accent - hvis du vil dø av kjedsomhet. jeg hadde heller anbefalt et månedskort på bussen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...