Akse Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Her har du en fin første gangs bil ;)http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32234474 du får garantert oppmerksomhet Vet ikke om jeg ville hatt oppmerksomhet hvis jeg satt i den Dekk tryne ditt da... Eller kjør en annen bil? Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Her har du en fin første gangs bil ;)http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32234474 du får garantert oppmerksomhet Vet ikke om jeg ville hatt oppmerksomhet hvis jeg satt i den Dekk tryne ditt da... Eller kjør en annen bil? Jasså? Reigner med du kjører BMW? Sikkelig negativ du. Men alle har sin smak ikke sankt ? Smaken er som baken! Tenk om alle hadde kjørt BMW? Da hadde ingen brydd seg , ingen diskusjoner Lenke til kommentar
Akse Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Her har du en fin første gangs bil ;)http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32234474 du får garantert oppmerksomhet Vet ikke om jeg ville hatt oppmerksomhet hvis jeg satt i den Dekk tryne ditt da... Eller kjør en annen bil? Jasså? Reigner med du kjører BMW? Sikkelig negativ du. Men alle har sin smak ikke sankt ? Smaken er som baken! Tenk om alle hadde kjørt BMW? Da hadde ingen brydd seg , ingen diskusjoner Jeg kjører faktisk ikke bil per dags dato, men jeg har hatt 3 BMWer ja, og jeg har vært så fornøyde med dem at jeg ikke nøler med å anbefale merket videre. Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Må bare støtte rema100. Knall bil du fant . Fikk lyst på den selv, et ikon av en bil spør du meg. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 En dødskjedelig T20 med 1.8, et ikon? Hadde det vært en GT4 hadde jeg vært enig, med en 116hesters sugemotor? 1 Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) En dødskjedelig T20 med 1.8, et ikon? Hadde det vært en GT4 hadde jeg vært enig, med en 116hesters sugemotor? Den nyere har 145 hk , men bilen er ikke tong . Har selv en 1996 mod celica t20 den har 120 hk er kjempe fornødyd med bilen samme farve setter men på chrome felger og senker den blir den drit fin har d selv. Bilen drar greit Endret 5. januar 2012 av rema100 Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Må bare støtte rema100. Knall bil du fant . Fikk lyst på den selv, et ikon av en bil spør du meg. Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Mazda 323 og Hyundai Accent er to ganske bra førstegangs biler. Ingen av de er dyre eller koster mye penger, ingen av de bruker mye på mila eller har dyre deler. Pluss at de er forholdsvis enkle å selge videre hvis de ikke er kjørt i hjel. Forsikring osv. er også helt greit prisa. Dette varierer jo selvfølgelig. Endret 5. januar 2012 av venture Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 (endret) Endret 5. januar 2012 av rema100 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Mazda 323 og Hyundai Accent er to ganske bra førstegangs biler. Ingen av de er dyre eller koster mye penger, ingen av de bruker mye på mila eller har dyre deler. Pluss at de er forholdsvis enkle å selge videre hvis de ikke er kjørt i hjel. Forsikring osv. er også helt greit prisa. Dette varierer jo selvfølgelig. Hyundai Accent - hvis du vil dø av kjedsomhet. jeg hadde heller anbefalt et månedskort på bussen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå