Lader Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Huff, står mellom siberia v2 og g35 Klarer ikke bestemme meg!! Lett. Steelseries. Hvorfor: Langt bedre til musikk. MYE bedre diskanter. Beste komforten på markedet. Kult design (smakssak) Billigere til innkjøp. Kan kjøpes adapter, som kjør det til et USB drevet 7.1 headsett (Som g35) Hvorfor ikke: Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Alle plasser jeg har sett omtrent så er g35 best til musikk.. Skulle hatt en plass jeg kunne testa de Lenke til kommentar
Lader Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Alle plasser jeg har sett omtrent så er g35 best til musikk.. Skulle hatt en plass jeg kunne testa de Nei. Tilogmed Arni her på forumet (PC-guru), mener at Steelseries er bedre på musikk. Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 No offence, men tror du er litt fanboy. Om det var så ekstremt mye bedre ville det ikke vert så mange plasser som sier g35 er bedre.. 2 Lenke til kommentar
Lader Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 No offence, men tror du er litt fanboy. Om det var så ekstremt mye bedre ville det ikke vert så mange plasser som sier g35 er bedre.. Har G930 og Siberia V2. Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Og du sier at sibiera v2 er bedre enn g35/g930? Er det kraftig bass i siberia? Endret 8. januar 2012 av burndrinker Lenke til kommentar
Lader Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Og du sier at sibiera v2 er bedre enn g35/g930? Er det kraftig bass i siberia? Kraftig blir vell litt å ta i. Balansert er et bedre ord. Jeg mener at V2 er et bedre headsett viss du er ute etter et som funker til spill og musikk. Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Men bassen er ganske mange ganger bedre enn PortaPro? (eneste jeg har) En ting til: er det ikke stereo og ikke surround? Hvordan er dette isåfall i spill, hører man om noen er forran eller bak deg? Endret 8. januar 2012 av burndrinker Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Har selv G35, veldig god bass til å være et headset. Diskanten er veldig bra. Bra mic. Digg design, digg å ha på øra. - Litt tungt, litt dyrt. Siberia hadde jeg bare en liten stund.. Men det ble borte. Det jeg likte med det er hvor deilig det er å ha den på øra! Husker ikke lydkvalitet osv. ettersom jeg bare hadde det i en kort periode. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Anbelfaler hs1 og hs1a Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Er det forresten noen som kan fortelle meg hva det koster for et lydkort som gir bedre kvalitet enn si g35? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå