jonash92 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) ... snip ... om du vil ha billig Lysterk opptikk til Nex 5n kan det være lurt å se på manuelle nikon F objektiver eller gamle Canon FD objektiver.Her kan du få mye for pengene Selv kjøpte jeg Nikon ais 50/1,8, Nikon ai series e 28/2,8 og 100/2,8 til nexen.Betalte 1300kr for disse 3. Endret 31. desember 2011 av Hårek Sletter unødig sitering Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg harnok slått meg til ro med at der NEX'en kommer til kort drar jeg frem 5D'en. NEX'en blir kun brukt fordi den er lettere å dra med seg. Her er noen uhøytidelige bilder som jeg tok på turen med bikkja nå nettopp. Merker at det jeg savner mest er 35mm f/1.4L Kun såkalte snapshots, såikke noe spennende motiver, men de er i allefall tatt med NEX-5N: Buskas med frost... Buskas med frost 2... En kvisthaug... Må man så må mann... Bikkja trodde han så noe spennende... Skog... Prover å drepe ett innsekt... Ett tre... Lenke til kommentar
telealf Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Merker at det jeg savner mest er 35mm f/1.4L Takk for all info, og lykke til med NEX -en . Regner med at du snart prøver med 35/1.4L -en på NEX-en via adapter? Slik jeg ser det er jo dette noe av det beste med NEX plattformen, dvs at du kan bruke en rekke gode objektiver fra andre enn Sony. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 Hehe, klarer ikke helt å se for meg stor og tung L-optikk på NEX'en. Kameraet blir jo nærmest bare en fjert på objektivet Skal jeg først bruke L-optikk så blir det på 5D'en tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå