Joachim_Buverud Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hei, Jeg har planer om å kjøpe et nytt tastatur, og har sett litt på G19 og Roocat Izku. Begge har sine fordeler og ulemper, men jeg er litt usikker på hvilken som hadde vært best... Jeg har Roccat Kone [+] og er fornøyd, så derfor tenker jeg litt på Izku, men G19 har noen fine funksjoner også. Eller hvet dere om noe andre bra tastaturer som jeg kan kjøpe til samme pris vil jeg gjærne høre. Takk for tiden din! Lenke til kommentar
fenele Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Steelseries 7G eller 6Gv2. 1 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Hadde det ikke vært for at jeg har et nesten nytt Logitech MK710 tastatur, så hadde jeg kjøpt Steelseries 7G. Prøvde det hos en kompis og ble sjokkert over hvor godt det var å skrive på! Blir nok mitt neste tastatur, satser på å miste en kopp kaffe eller cola over mitt nåværende tastatur så det ikke tar så lang tid :!: Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Qpad mk-80 er et langt bedre tastatur enn Gimmick 19. Ingen med vettet i behold betaler over 1000 kr for et tastatur laget av billigplast og gummi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå