Aksel114 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 hei, jeg totalutrydda nettopp hele riverwood. Etter jeg gjorde det, gjekk jeg og completa noen doungens og diverse. UANSETT hvilken by jeg går til, kommer ALLE etter meg hvordan kvitter jeg meg med bountien? Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 bumper Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Uansett hvilken by du går til? Sikker på at du ikke har blitt vampyr? Lenke til kommentar
samco Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Betal noe gull vips alle har glemt dine crimes og du er tilgitt :!: forgive n forget Lenke til kommentar
Gobi Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Du kan vel også velge å dra i fengsel? Null stress; jeg drepte en hel gjeng i Solitude og gadd ikke reloade, så jeg valgte noen dager i fengsel og alle mine synder var glemt :!: Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Bare ikke glem at du må senke våpnene for at vaktene skal godta at du har overgitt deg. Endret 31. desember 2011 av Tørriss Lenke til kommentar
UknowsI Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Å sitte i fengsel er uproblematisk. Eneste konsekvensen er at "current progress until next skill level" blir nullet ut. Jeg bruker det derfor noen ganger for å ikke gaine i skill som jeg ikke vil ha. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Enten så har du fått Companions etter deg, ellers er du vampyr, da kommer alle etter deg Hvis du får for høy bounty kan du ikke kjøpe deg ut av det lenger og har bare fengsel igjen å velge For å sjekke om du er vampyr, sjekk "Active Powers", skal stå der. Kuren er simpel, gå til shrine of Diabella: Effects Praying at the Shrine of Dibella cures all diseases and adds +10 to Speechcraft. This effect lasts for 8 hours. Only one blessing (effect) can be active at one time. Praying at a different shrine will remove this effect. Known Locations -Markarth is above the Shrine Of Talos in the center of the city. -Shrine of Dibella south of Dawnstar. -Solitude, in the Temple of the Divines. Endret 2. januar 2012 av Xandathrii Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 tusen takk for alle svar! det ser nesten ut som jeg har blitt vampyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå