NitroViking Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hei! Har en 4 år gammel pc, og skjermkortet har tatt kvelden: Hk: Gigabyte ga-p35-ds4 Prosessor: Quad core 2 ghz et eller annet Minne: 2 x 1 gb Geil ddr2 pc 6400...tror jeg? Skjermkort: Club 3d Geforce 8800 gts Strøm: 550 watt Os: xp pro 32 bit Tenkte å oppgradere skjermkort og minne til: Skjermkort: Asus geforce gtx 560 ti 1 gb direct cu II Minne: Kingston hyper x... 2 x 2 gb pc 8500 Noen synspunkter...tips? Vil gjerne ha pc'n til å duge et par år til før det blir innkjøp av en heftig laptop. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Høres solid ut det der, husk på å kjøpe DDR2-RAM og ikke DDR3 Merk deg at prosessoren din vil mest sannsynlig bli en flaskehals om den bare kjører på 2.X GHz, Core 2 Quad begynner absolutt å dra på årene nå. Lenke til kommentar
NitroViking Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 Takk for svar:-) Ddr 2 er i boks, og jeg krysser fingrene for at prosessoren holder. Eller er det kanskje verd å oppgradere den også.....hmmmmm? Lenke til kommentar
AMDBunny Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Takk for svar:-) Ddr 2 er i boks, og jeg krysser fingrene for at prosessoren holder. Eller er det kanskje verd å oppgradere den også.....hmmmmm? Umulig å si så lenge du ikke sier hva du har tenkt å bruke den til. Lenke til kommentar
NitroViking Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 Tenkte å spille bl.a. Battlefield 3 og gjøre litt enkel videoredigering. Vurderer å heller lese meg opp på overklokking fremfor å bytte cpu....socket'en min er jo ancient:-) Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Tenkte å spille bl.a. Battlefield 3 og gjøre litt enkel videoredigering. Vurderer å heller lese meg opp på overklokking fremfor å bytte cpu....socket'en min er jo ancient:-) det vil funhere bra, men skyrim vil ikke få en enorm forbedring for eksempel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå