AnonymDiskusjon Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg har ikke tenkt over så mye på dette før nå, but here it goes! Jeg liker å gå ned på kjæresten min (tungetwist) og kan holde på lenge med dette. Så når jeg bruker tungen på 'knappen' så begynner hun å rykke, som om jeg kiler henne. Er som om man har koblet til et strømbånd rundt halsen hennes og det er knappen som aktiverer den. Hun liker dette, men om jeg holder på lenge nok på knappen, så begynner det virkelig å kile for henne og hun vil at jeg skal slutte og heller begynne å trenge meg inn. Det jeg lurer på er hva jentene liker best. Er det at man holder på til det begynner å kile for jenta, eller at man pirrer henne til punktet før pirringen for å så gå videre til penetrering? Herregud, jeg beskriver dette så dårlig at om jeg skulle drite meg ut på anonym posting, så sletter jeg kontoen min. Postet av anonym: 652c93121c6d536092b0dd374700be07 Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Er det ikke bedre å spørre henne hva hun liker? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Spør ikke oss, spør dama di. Kommunikasjon er noe av det vitkigeste i forhold, gjelder intet mindre om sex. Damer er forskjellige også, noen liker ditt, noen liker datt. Endret 30. desember 2011 av Gjest Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Kan det hende at det er fordi hun holder på å komme? Rett før kan man ha følelsen av at man må tisse noe jævlig, dette kan være ukomfertabelt for henne. 2 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Noen jenter liker å bli stimulert under og etter en orgasme, og kanskje fortsette til neste orgasme. Noen jenter liker ikke dette, og vil at du skal stoppe før eller under en orgasme. Med andre ord, jenter er forskjellige. Så enten må du sjekke manualen hennes som følgte med, eller så må du faktisk kommunisere med henne. Dette kan du også gjøre før, under eller etter en orgasme, men også her er jentene forskjellige. Bare unngå "liker du dette?" hvert andre minutt. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Om hun er våt så liker hun det nok. For min egen del så er den rykkingen du snakker om det jeg er på jakt etter når jeg er i gang. Når hun når det punktet prøver jeg å holde hun der og fortsetter til hun vrir seg. Hittil har hun likt dette svært godt og er mer enn klar for gynging etter litt kyssing for å "kjøle ned" litt. 1 Lenke til kommentar
Anaio Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hun sier nok ifra hvis hun vil du skal slutte. Enten er det rett før hun kommer, eller så er hun så kåt at hun vil noe mer. For min del varierer det hvor lenge jeg liker at han holder på, og det gjør det nok for de fleste, så stol på hennes signaler. Sier hun at hun er klar for penetrering, så kjør på. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Bare spør henne om hva hun syntes er best. Om hun missliker det så bare slutter du... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg